درایت آیت‌الله واعظ طبسی نمادی از مدیریت تحسین برانگیز بود

علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: رحلت مجاهد نستوه و عالم ربانی مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی  که از مفاخر کشور و نظام اسلامی و سال‌ها تولیت و خادم حرم مطهر رضوی بودند ‌موجب تاثر و تالم مردم شریف ایران و شیعیان و ارادتمندان اهل بیت (ع) گردید و ضایعه غم باری را برای جهان اسلام حادث کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه این پیام این ضایعه تاسف بار را به پیشگاه  امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، بیت شریف ایشان و مردم قدرشناس ایران تسلیت گفته و افزوده است: علو درجات و رحمت واسعه الهی را  برای روح آن عالم عامل مسالت می‌نمایم.

وی با اشاره به خدمات و نقش برجسته مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی در طول سال‌های قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حضورشان در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی آورده است: ایشان همواره منشا برکات و خیرات فراوان بود. درایت آن بزرگوار در تولیت آستان قدس رضوی و ایجاد تحول عظیم در بارگاه منور امام رئوف، نمادی از مدیریت موفق و تحسین‌برانگیز را در یک دوره 37 ساله به منصه ظهور رساند که انشاالله موجب قبول و رضایت ثامن الحجج (ع) قرار گیرد و توشه آخرت آن فقید سعید قرار بگیرد.

همچنین سید عباس عراقچی معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزیر امور خارجه در صفحه اینستاگرام خود با تسلیت درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی (ع) از ایشان به عنوان عالم مجاهد و یار صادق انقلاب یاد کرد.

عراقچی در ادامه این مطلب نوشت: حمایت ایشان از مذاکرات هسته‌ای و محبت پدرانه به تیم مذاکره‌کننده بسیار دلگرم کننده بود.