پیام تسلیت سرلشکر فیروزآبادی به رهبر معظم انقلاب

در پی ارتحال آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی سردار سرلشکر دکتر سید حسن فیروزآبادی در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، این مصیبت را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن  الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

محضر مبارک مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

با سلام و عرض ارادت و احترام خاضعانه،

 ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه، روحانی انقلابی، ولایی و بصیر "آیت الله شیخ عباس واعظ طبسی(ره)" یار صدیق و دیرین انقلاب، امام (ره) و رهبری معظم، که خطه شریف و شهیدپرور خراسان و بلکه جای جای میهن اسلامی را در سوگ و اندوهی عمیق فرو برده است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا... الاعظم (ارواحنا فداه)، آن رهبر عزیز و سوگوار، بیت مکرم ایشان و نیز آحاد و اقشار ملت ایران تسلیت عرض می‌نمایم.

بی شک کارنامه درخشان و الهام بخش خدمات و مجاهدت‌های خالصانه و خستگی ناپذیر آن فقیه عالیقدر و ارجمند که در مسیر نهضت اسلامی و همراهی با امام راحل (ره)، جلوه‌های شکوهمندی در تاریخ مبارزه ملت ایران با طاغوت پهلوی و  اربابان جنایتکار آن ثبت کرده است و پس از پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز در تبعیت از "ولایت فقیه" و "رهبری انقلاب اسلامی" و مجاهدت در عرصه‌های مختلف تبلور معنادارتری یافته است، برای همیشه ماندگار و منشأ همت و حرکت جهادی و ایمانی در این سرزمین خواهد بود.

"تولیت عالمانه" و "مدیریت مدبرانه" آستان قدس رضوی و سکان داری وحدت و یکپارچگی مردم خراسان در دفاع از اسلام عزیز و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و حضور مصمم و تاریخ ساز آنان در صحنه‌های نیاز انقلاب، به آن "برادر همدل، همزبان و مهربان و همکار سخت کوش" حضرتعالی اعتبار ویژه‌ای نزد عاشقان و شیفتگان حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه والسلام ) بخشیده است.

 با قلبی آکنده از اندوه، بار دیگر مصیبت فقدان آن روحانی محبوب، مجاهد صادق و خادم مخلص حرم رضوی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تعزیت عرض نموده و از خداوند رحمان و رحیم برای آن فقید سعید غفران و رضوان الهی و برای بیت مکرم و تمامی علاقمندان وی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.