خط ومشی نیروی دریایی ارتش، همان خط ولایت است

امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه، گفت:  امیدواریم که اخلاق و سیره این شهیده بزرگوار ،به خصوص ولایت مداری ایشان الگو و چراغ راه همه ما قرار گیرد

وی از همه کارکنان نیروی دریایی ارتش به دلیل دلاور مردی‌ها و تلاش‌های‌شان برای نشان دادن اقتدار نیروی دریایی طی سال 94 تشکر کرد و گفت: شما وقتی وظایف خود را در راستای اجرایی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام بدهید آن موقع می‌بینید که چگونه این اعمال شما در رسانه ها بخصوص رسانه های خارجی منعکس می­‌شود و باعث ارتقاء سطح بازدارندگی کشور خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش دریادار سیاری به اقدامات این نیرو در سال 94 اشاره کرد و گفت: ما خطوط مواصلاتی که مورد تهدید دزدان دریایی بود را حفظ کردیم و امنیت را در آن برقرار کردیم، روابط بین‌المللی خود را افزایش دادیم، در ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری کارهای بزرگی را انجام دادیم که همه اینها نشانگر اقتدار نیروی دریایی است.

دریادار سیاری افزود :ما امسال مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش را در دانشگاه دریایی امام‌خمینی(ره) را با حضور فرمانده معظم کل قوا داشتیم که به خوبی انجام شد و همچنین رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 را انجام دادیم که با اقتدار کامل انجام گرفت و نقش به سزایی در توان بازدارندگی کشور داشت.

وی افزود: من دست همه شما افتخارآفرینان و زحمت‌کشان عرصه امنیت را می‌بوسم که در خط ولایت هستید و یاد شهدا را گرامی می‌دارید که باعث عزت ماست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید سه مولفه علم، شجاعت و ایمان که فرماندهی معظم کل قوا برای یک نظامی لازم دانستند را بیش از پیش در خود تقویت کنیم و همان‌گونه که معظم‌له فرموده‌اند، نیروی دریایی بسازیم که در شأن ملت بزرگ ایران باشد.

دریادار سیاری در پایان گفت: افتخار ما در نیروی دریایی ارتش این است که در تمام مسائل آنچه که سرلوحه امور خود قرار می‌دهیم تدابیر فرماندهی معظم کل قواست و خط ومشی ما همان خط ولایت است.