فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا: ما خود را مشغول "لبخند دشمن" نمی‌کنیم

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، در هفدهمین یادواره، 11 شهید روستای "بالااحمد چاله پی"  شهرستان بابل، گفت: قرارگاه پدافند هوایی ارتش در حفاظت از میهن اسلامی در آمادگی کامل به سر می برد.

وی شرکت گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند را  از جلوه‌های عینی ظهور و بروز اراده مردمی دانست و تاکید کرد: با وجود سمپاشی‌های دشمنان ضد نظام جمهوری اسلامی ایران، این ملت با حضور گسترده خود در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی قدرت اراده خود را به رخ جهانیان می‌کشاند و همواره در مواقع حساس با هوشمندی خاص، نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند .

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: بیشتر شهدای گرانقدر ما جوانان بودند و آنچه امروز ضرورت دارد این است که باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود که چگونه این عزیزان به این جایگاه معنوی رسیدند که حاضر شدند جان خود را برای این نظام و کشور فدا کنند.

 امیر اسماعیلی به پروژه نفوذ دشمن اشاره کرد و بیان داشت: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم دشمنان این ملت با نفوذشان به انقلاب ما ضربه بزنند.

وی همچنین گفت: نباید اجازه دهیم دشمن وارد خاکریز ما شود و به حریم خصوصی ما نفود کند و با اهدای نرم افزارهای مجانی در پی کسب اطلاعات از ما باشد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی افزود: قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مولود انقلاب اسلامی است و در حفاظت از میهن اسلامی مقتدرانه در آمادگی کامل به سر می‌برد.

امیر اسماعیلی به پیشینه صلح طلبی ملت ایران در طول تاریخ نیز اشاره کرد و افزود: ما به هیچ عنوان آغازگر هیچ جنگی نبوده ایم، اما خود را مشغول لبخند دشمن نمی‌کنیم و با قدرت از کشور دفاع خواهیم کرد.

در این مراسم یاد و خاطره 11 شهید سرافراز روستای بالا احمدچاله پی شهرستان بابل گرامی داشته شد.

این روستا از توابع بخش لاله آباد است و این بخش تاکنون 252 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

استان مازندران بیش از 10 هزار و 400 شهید داده است که از این تعداد یک هزار و 713 شهید متعلق به شهرستان 520 هزار نفری بابل است.