نمایندگان انگیزه ای برای حضور در جلسات کمیسیون ها ندارند!

گروه سیاسی-روز گذشته با وجود دستور کارهای فراوانی که برای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وجود داشته حتی اعضای هیات رئیسه در جلسه حاضر نشده و جلسه کمیسیون تشکیل نشده است.

 

به گزارش افکارنیوز،ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم خرم آباد در مجلس نهم در گفت وگو با افکارنیوز با بیان این مطلب گفته است که از 28 نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه با حداقل 19 نفر تشکیل می شود که پس از انتخابات حتی این تعداد نماینده هم در جلسات کمیسیون حاضر نشده و کمیسیون به حد نصاب نرسیده است.

 

آقا محمدی از جمله گفته است که جلسه روز گذشته کمیسیون نیز اصلاً تشکیل نشده و گویی نمایندگانی که نتوانسته اند جواز حضور در مجلس دهم را به دست بیاورند انگیزه ای برای حضور در کمیسیون ندارند. روز گذشته حتی علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون هم برای تشکیل جلسه حضور نیافته است.

یک نماینده دیگر که خواست نامش فاش نشود نیز با تایید این مطلب گفت جلسات چند کمیسیون دیگر هم به دلیل آنکه تعداد به حد نصاب نرسیده تشکیل نشده است.

مجلس دهم خردادماه سال آینده تشکیل خواهد شد و نمایندگان پس از تعطیلات نوروز تا آن زمان هنوز وظیفه نمایندگی و حضور منظم در جلسات کمیسیون ها را بر عهده دارند.