تلاش دشمن در جهت تاثیر و نفوذ بر روی نیروی انسانی است

 سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا پس از بازدید از تجهیزات در حال ساخت و نگهداری در کارخانجات منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، با حضور در جمع کارکنان منطقه یکم گفت: امروز حامل سلام گرم و صمیمی حضرت آقا به شما دریادلان عزیز هستم و توانمندی های که ایجاد شده و ایمانی که در سخن و در عمل به وجود آمده در نگاه فرماندهی معظم کل قوا رضایت بخش است.

سردار شیرازی در ادامه با بیان اینکه امروزه ما در بخش دریا  کاستی هایی داریم خاطر نشان کرد: منشا این کاستی ها و کمبود ها، ارتباط مردم با دریا است، چون مردم ما هر موقع به دریا رسیدند متوقف شدند، در صورتی که نباید این چنین باشد، ما تازه وقتی به دریا می رسیم کارمان شروع می­ شود.

وی در ادامه ضمن بیان این موضوع که ما امروز توانستیم در اقیانوس های جهان حضور پیدا کنیم و پرچم ایران را به اهتزاز دربیاوریم گفت: به لطف خدا نیروی دریایی ارتش پویا و زنده است و میدان وسیعی برای حضور به وجود آورده است و این آمادگی ها باعث تقویت توانمندی ما شده است و موجب شده تا ما، خود تجهیزاتمان را بسازیم و نگهداری کنیم، که این کار کوچکی نیست.

رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا افزود: ما درتجهیزات سطحی، زیر سطحی و هوایی پیشرفت خوبی داشتیم و یکی از راههای پیشرفت از نگاه حضرت آقا توجه به دشمن است، و اینکه تهدیدات دفاعی چیست و چگونه تهدید می­ شویم و چطور تهدیدات را شناسایی کنیم.

سردار شیرازی در ادامه گفت: فناوری به سرعت در حال پیشرفت است و ما نباید از قافله علم و تکنولوژی دفاعی عقب بمانیم. دشمن بعد از پبروزی انقلاب اسلامی تلاش کرد که این انقلاب را متوقف کند، ولی امروز می بینید با هدایت و رهبری و نیروهای مسلح، نمی توانند کاری انجام دهند، که اگر کاری می توانستن انجام دهند تاحالا انجام داده بودند. بیشتر تلاش آن ها در جهت تاثیر و نفوذ بر روی نیروی انسانی است و برای این کار برنامه تهاجم فرهنگی را  در دستور کار خود قرار داده اند تا بتوانند تفکر مسئولین را استحاله کنند.

وی در پایان گفت: ما انشالله دنبال این هستیم که با هم افزایی و همبستگی بین سایر نیروهای مسلح یک اثر بخشی و حضور قوی تری داشته باشیم.