سیامک ره‌پیک سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات و عضو حقوقدان شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تغییراتی که در نتایج انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه اصفهان ایجاد شده، اظهار داشت: شورای نگهبان نتایج بررسی‌های خود درباره انتخابات اصفهان را به وزارت کشور ابلاغ کرده و وزارت کشور بعداً نتیجه را رسما اعلام خواهد کرد.

وی افزود: صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان به طور کلی تأیید شده است، فقط 4 نفر از منتخبان اصفهان در مرحله اول به مجلس دهم راه می‌یابند و یک نفر هم در انتخابات میان‌دوره‌ای انتخاب می‌شود.

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات همچنین با تأکید بر اینکه اعلام نتایج انتخابات با وزارت کشور است، گفت: تاکنون شورای نگهبان صحت انتخابات در 202 حوزه انتخابیه از 207 حوزه انتخابیه را تأیید و رسما اعلام کرده است، اما در 4 حوزه انتخابیه نیاز به بازرسی و یک حوزه انتخابیه نیاز به بازشماری آراء بوده است و نتیجه بررسی شورای نگهبان در این موارد بعداً اعلام می‌شود.

وی در پایان با اشاره به انتخابات اصفهان خاطرنشان کرد: پیش از نیز مواردی بوده که بعد از برگزاری انتخابات، رأی یکی از منتخبان با بررسی‌هایی که شورای نگهبان انجام داده، باطل شده است، آرای یکی از منتخبان مجلس نهم نیز باطل شده بود.