کار مذاکره‌کنندگان هسته‌ای را با کار بزرگ شهیدان مقایسه نکنید

 سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در سخنانی درباره اردوهای راهیان نور و عملکرد رزمندگان در طول سالهای دفاع مقدس، اظهار داشت: کار مذاکره‌کنندگان هسته‌ای اگر هم به نتیجه مناسب می‌رسید، قابل مقایسه با کار رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان امروز حرم نیست و هیچ‌کس حق ندارد این ارزش بزرگ را با نشستن دور میز مذاکره با دشمن مقایسه کند.

وی تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس تمامیت ارضی کشور، نظام و انقلاب را از چنگال دشمنان و در رأس آنها، آمریکا حفظ کردند و این کار بزرگ رزمندگان اسلام و شهیدان گرانقدر با نتایج هیچ مذاکره سیاسی قابل اندازه‌گیری نخواهد بود.

گفتنی است، روز گذشته محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت روز گذشته با حضور در یادمان شهدای هویزه در سخنانی اظهار داشت: در کنار مزار شهدا اعلام می‌کنم که تمام دولتمردان، خود را سرباز نظام می‌دانند و به مقام معظم رهبری اعتقاد دارند و با دل و جان برای خدمت به مردم حاضرند. دیروز پنجه در پنجه دشمن داشتیم و امروز یک بسیجی دیگر در برابر شش قدرت جهان می‌نشیند تا از حق و حقوق ملت دفاع کند. امروز در این عرصه همه هم‌پیمان هستیم تا با لبخند رضایت بر لبان رهبر معظم انقلاب، احساس آرامش کنیم.