علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان و عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در تشریح جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با حضور آقای نوبخت و اعضاء تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه پیش‌نیازهای لایحه برنامه ششم توسعه تکثیر و در بین اعضا پخش شد، همچنین پس از صحبت‌های اولیه آقای نوبخت تذکرات مربوطه از سوی اعضا همچنین نکات مثبت و منفی برای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه ارائه شد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه همچنین تصریح کرد: در ادامه آن خانم طبیب‌زاده، بنده و آقای فولادگر به عنوان مخالفین و آقایان ابوترابی‌فرد و اسماعیلی به عنوان موافقین لایحه برنامه ششم توسعه ثبت‌نام کرده و در این زمینه نظرات خود را ارائه دادیم.

خسروی با بیان اینکه مرکز پژوهش‌ها، اتاق تعاون و دولت توضیحات مفصلی درخصوص برنامه ششم توسعه ارائه دادند، عنوان کرد: پس از این توضیحات در بین اعضا رای‌گیری شده و کلیات رسیدگی به برنامه ششم توسعه به تصویب رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر موارد مطرح شده در این نشست اشاره کرد و یادآور شد: روسای کمیته‌ها نیز جلسه‌های خود را برای مشخص شدن زمان و محل تشکیل جلسات برگزار کردند؛ همچنین از جمله پیشنهادات برخی اعضا تغییر عنوان احکام دائمی به لایحه برنامه ششم توسعه بود که نباید دیگر با عنوان احکام دائمی عنوان شود بلکه این دیگر یک برنامه کلی ششم توسعه با جداول مربوطه خواهد بود.

این عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در ادامه خاطر نشان کرد: در بخش پایانی جلسه اولویت‌های برنامه ششم توسعه مشخص و مقرر شد برخی اولویت‌ها تغییر کند احتمال تغییر برخی اولویت‌های برنامه ششم توسعه وجود دارد؛ بر مبنای این  اولویت‌ها ممکن است جای برخی بندها جابه‌جا شود.