وزیر اطلاعات: ۹۴ سال سختی برای دولت بود

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات عصر امروز در دیدار با مردم بخش‌های شعیبیه، میان‌آب و شوشتر که در مصلای شهر گوریه برگزار شد، با بیان اینکه خوزستان دروازه تشیع است، افزود: در طول تاریخ هیچ منطقه‌ای جز خوزستان نبود که ساکنان آن شیعه باشند و تعداد زیادی از اهوازی‌ها و خوزستانی‌ها از شاگردان اهل بیت(علیهم‌السلام) بودند.

وی سلام رئیس‌جمهور را به مردم شعیبیه ابلاغ کرد و گفت: دولت مصالح خوزستان و همه مناطق ائم از شعیبیه، بوستان، هویزه، خرمشهر، آبادان و شهرهای بختیاری‌نشین از جمله مسجد سلیمان و هفتکل را در نظر دارد.

حجت‌الاسلام علوی اظهار داشت: در جلسه اخیر هیئت دولت درباره مشکلات خوزستان مانند بیکاری و آب کشاورزی و راهکارهای آن صحبت شده است.

وی سال 94 را سال سختی برای دولت توصیف کرد و افزود: شما برادران دینی ما هستید و خدمت به شما مردم عزیز را افتخار خود می‌دانیم.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دشمنان اسلام ائم از صهیونیست‌ها و سایر دشمنان می‌خواهند صفوف متحد مردم کشور ما را در هم بشکنند.

حجت‌الاسلام علوی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی پس از این گمان می‌کرد که آخرین روزهای عمر خود را می‌گذراند، امّا بعد از جنگ و اختلاف در کشورهای اسلامی به بقای خود امیدوار شده و احساس امنیت می‌کند.

وی افزود: دشمنان اسلام و صهیونیست‌ها با همه قومیت‌های ما ائم از لر، ترک، کرد، بلوچ و فارس عداوت دارند و ما باید در مقابل نقشه‌ها و دسیسه‌های شیاطین و کفار بیدار باشیم.

وزیر اطلاعات با تأکید بر کنار گذاشتن اختلافات قومی، تصریح کرد: باید اتحاد و صفوف یکپارچه خود را حفظ کنیم، زیرا قرآن می‌فرماید که برادری و وحدت نعمت است که هیچ نعمتی با آن برابری نمی‌کند.

حجت‌الاسلام علوی اظهار داشت: امروز در جمهوری اسلامی میان همه استان‌ها و در بین همه قومیت‌ها وحدت و برادری برقرار است.