پيش توليد جدي فيلم سينمايي اخراجيها۳ از چندي پيش آغاز شده است و بهتازگي قرارداد همكاري سيدبهنام ابطحي به عنوان سازنده موسيقي متن امضا شده است و دهنمكي كار انتخاب عوامل را همچنان با جديت پيگيري ميكند.
به گزارش افکار به نقل از فارس، پیش از این فریدون شهبازیان و امیر توسلی موسیقی متن «اخراجی‌ها» و «اخراجی‌ها۲» را ساخته بودند.
تاکنون حضور عواملی نظیر ایمان امیدواری(طراح چهره‌پردازی)، مهدی بدرلو(مدیر تولید)، اصغر همت(مدیر تدارکات)، نورالدین گودرزی و آلما سعادتی‌فر(گروه کارگردانی) و بابک برزویه(عکاس) در این پروژه قطعی شده بود.
بنا بر این گزارش، همچنین گروهی به سرپرستی یک سینماگر هلندی قصد دارند مستندی شش اپیزودی درباره ایران بسازند و مسائلی از قبیل جوانان، فرهنگ، اقتصاد، توسعه، سیاست، استقلال و از همه جالب‌تر دفاع مقدس از عناوین این برنامه است که طبق توافقات انجام شده، این گروه در زمان فیلمبرداری «اخراجی‌ها۳» در پشت صحنه این فیلم نیز حاضر خواهند شد.
ده نمکی در مورد «اخراجی‌ها۳» می‌گوید: در «اخراجی‌ها۳» قصد دارم به مسائل و مشکلات اخراجی‌ها پس از جنگ و جامعه امروز بپردازم و این فیلم از طنز تلخی برخوردار خواهد بود که فکر می‌کنم با توجه به استقبال مردم، به طور حتم «اخراجی‌ها۳» پرمخاطب‌ترین فیلم از سه‌گانه «اخراجی‌ها» خواهد بود.