کرسی ایران را در سازمان کشورهای اسلامی به ما واگذار کنید!

 گروهک تروریستی منافقین از بیانیه پایانی نشست وزرای خارجه کشورهای اسلامی در ترکیه که با دخالت عربستان سعودی و برخی دیگر با تزریق دلارهای نفتی تنظیم شده بود، استقبال کرد.

بیانیه پایانی نشست یاد شده جنبش مقاومت حزب الله لبنان را گروه تروریستی نامیده بود و از ایران تقاضا کرده بود در امور کشورهای منطقه مداخله نکند. بیانیه مزبور با عدم حضور رییس جمهور ایران به نشانه مخالفت در روز آخر نشست سازمان همکاری اسلامی مواجه شد.

در بیانیه مضحک گروهک منافقین آمده است: در حالی که حکومت ایران مجبور به کنار گذاشتن برنامه اتمی خود شده و بحران‌های اجتماعی و اقتصادی و درگیری‌های داخلی (!) آن را فرا گرفته است، بیشتر نیاز به تجاوز در منطقه دارد.

در بخش دیگری از بیانیه منافقین آمده است: تنها با اتخاذ رویکردی جامع و راسخ می‌توان حکومت بحران‌زده ایران را از سیاست‌های تجاوزکارانه باز داشت.

گروهک منافقین در خاتمه بیانیه خود با بیان امیدهای تا ابد تحقق نیافتنیش عنوان کرده است: موضع اخیر سازمان کشورهای اسلامی در 15 آوریل باید با اخراج این رژیم از این سازمان تکمیل شده و کرسی کنونی آن‌ها به مردم و نهضت مقاومت که مایل به سرنگونی رژیم ایران است، اعطا شود.