واکنش رئیس ستاد اصلاح طلبان به خبر انصراف مشروط عارف

علی صوفی رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان شهر تهران درباره تحلیل یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب مبنی بر انصراف مشروط آقای عارف از ریاست مجلس و پذیرش کرسی نایب رئیسی مجلس آینده، گفت: این یک جریان انحرافی است که در حال به وجود آمدن است و مسیر کاسب‌کارانه‌ای را دنبال می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه این موضوع اصلاً صحت ندارد، ادامه داد: دست آقای عارف نیست که بخواهد در مورد کرسی ریاست مجلس دهم معامله کند؛ وی کاندیدای اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس است و وقتی که اکثریت مجلس اصلاح‌طلب است، طبیعی است رئیس آن نیز یک اصلاح‌طلب خواهد بود و این موضوع جای بحث ندارد.

رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان شهر تهران گفت: این سخنان و تحلیل‌ها برای این است که این رویه را منحرف کرده و در جریان انتخابات از آن بهره‌برداری کنند.

صوفی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای عارف انصراف مشروط را می‌پذیرد؟ تصریح کرد: قطعاً نمی‌پذیرد.

وی درباره هدف برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب از طرح این مباحث، گفت: نمی‌دانم هدف‌شان چیست، چرا که نمی‌توانم نیّت‌خوانی کنم، اما مسیر انحرافی در حال به وجود آمدن است که مسیری کاسب‌کارانه است.

رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان شهر تهران در پایان تأکید کرد: گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس دهم آقای عارف است و انصراف مشروط عارف بر سر کرسی ریاست مجلس دهم را تکذیب می‌کنم.