توافقی بین عارف و لاریجانی صورت نگرفته است

طیبه سیاوشی منتخب اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم در پاسخ به سؤال "آیا شما موافق ریاست عارف برای مجلس دهم هستید؟"، گفت: این مسئله خیلی رسانه‌ای شده و بنده هم قبلا گفتم که مرحله دوم انتخابات مجلس است که نتیجه را معلوم می‌کند و آن‌جا رأی خواهیم داد. من اصلاً نمی‌خواهم رأی خود را اعلام کنم و رأی عمومی نخواهم داشت.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره توافق هاشمی، روحانی و رئیس دولت اصلاحات بر سر ریاست عارف که چندی پیش صوفی آن را اعلام کرد، گفت: آقای صوفی رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان تهران هستند و نظر خود را گفته‌اند؛ همان‌طور که دیدید خود آقای عارف واکنش نشان دادند و اصلاً ایشان به هیچ وجه در این مورد صحبت نکردند.

منتخب اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم افزود: دو هفته قبل از سال نو خدمت آقای لاریجانی بودیم و ایشان هم در این مورد هیچ صحبتی نکردند. مطمئن باشید نتیجه در مجلس اعلام خواهد شد.

وی درباره مخالفت کارگزاران با ریاست عارف بر مجلس دهم، اظهار داشت: شما خیلی بهتر از من می‌دانید در مجلسی که خیلی امر تحزب ساختاری نشده قاعدتاً مسائل رسانه‌ای می‌شود.

سیاوشی درپایان خاطرنشان کرد: به هر حال جناح اصلاح‌طلب یک طرز  تفکر دارد و جناح اصولگرا هم جور دیگری؛ به نظرم این دو بزرگوار(لاریجانی و عارف) اصلا وارد این قضیه نشده‌اند و هیچ توافقی هم انجام نشده است.