عکسِ یادگاری پسر متوهم سیا با رؤسایش

این اپوزیسیون فراری که همکاری نزدیکی با سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل دارد، در ایام تحریم اقتصادی ملت ایران از سوی دولت‌های اروپایی و آمریکایی، یکی از حامیان تحریم‌ها بود و حتی دولت‌مردان و نمایندگان کنگره آمریکا را تشدید تحریم‌های ضدایرانی ترغیب می‌کرد.

 

با آنکه «امیرعباس فخرآور» ادعا می‌کند که از سال ۱۳۷۱ و حتی در دوران دانش‌آموزی فعالیت‌های ضد جمهوری‌اسلامی داشته، اما بر اساس افشاگری «احمد باطبی» (اپوزیسیون ساکن آمریکا)، فخرآور هرگز به جرم سیاسی محکوم به زندان نشده بوده و تنها به‌دلیل جرایم مزاحمت و تعرض به دختران و کلاهبرداری از دانشجویان، از دانشگاه ارومیه به دانشگاه بوشهر انتقال داده شد و در آنجا نیز با قاچاقچیان عتیقه آشنا شده و همکاری کرده است.

فخرآور پس از دستگیری و زندانی‌شدن، با سوء‌استفاده از فرصت مرخصی زندان، با هماهنگی و هدایت یکی از اغتشاشگران حادثه کوی دانشگاه (در سال ۱۳۷۸) به خارج از کشور فرار کرده، به دبی رفت و از آنجا به وسیله رابط خود (ریچارد پرل) به آمریکا گریخت. این اپوزیسیون در بین همکارانِ ضدانقلابش به فساد اخلاقی و اغفال و سوءاستفاده از دختران شهرت دارد، به‌طوری که چندی پیش با انتشار هم‌آغوشی خود با دو فاحشه لاس‌وگاسی، با افتخار از این عمل خود دفاع و آرزو کرد روزی در ایران بتواند شاهد اینگونه صحنه‌ها باشد!

«امیرعباس فخرآور» که مدعی‌ست پدرش خواهرزاده «رضا شاه» (رضا میرپنج) است، با فریبکاری و چاپلوسی توانسته رابطه نزدیکی با برخی اعضای لابی‌های صهیونیستی و جمهوری‌خواهان جنگ‌طلب کنگره و جناح نئوکان آمریکا برقرار کند و همواره در جلساتی آنها شرکت کرده و با انتشار عکس‌های خود با نمایندگان کنگره آمریکا، سعی می‌کند خود را فردی مهم جلوه دهد.

این اپوزوسیون صهیونیست که رابطه بسیار نزدیکی با رژیم صهیونیستی دارد، بارها با سفر به سرزمین‌های اشغالی، ماموریت‌هایی از موساد جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران گرفته است. او حتی در سفر به اسرائیل یا آمریکا کلاس‌های ویژه جوانان صهیونیست برگزار کرده و آنها را به دشمنی با ایرانیان ترغیب می‌نماید.

همچنین این ضدانقلاب فراری که در سالهای اخیر از گروه‌های تروریستی در سوریه حمایت کرده، چند روز پیش در پی برگزاری شهرآورد تهران، با حمله به «مهدی طارمی» مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران به‌سبب نشان دادن تصویر یکی از شهدای مدافع حرم پس از به‌ثمر رساندن گلهایش، به شهدای ایرانی توهین کرد و مهاجم پرسپولیس را به دلیل اقدام ارزشی‌اش “مزدور جمهوری‌اسلامی” نامید که این اقدام با واکنش شدید مردم ایران بخصوص اهالی ورزشی و طرفداران تو تیم استقلاب و پرسپولیس همراه بود، طوری که فخرآور با توهین به هواداران این دو تیم، با وقاحت وعده داد در آینده باز هم به شهدای مدافع حرم توهین خواهد کرد.

 

فخرآور در آخرین ماموریتش از سوی دستگاه‌های امنیتی آمریکا و اسرائیل، با نوشتن کتابی سراسر دروغ درباره انقلاب‌اسلامی و سران جمهوری‌اسلامی، مدعی شده که انقلاب‌اسلامی با هدایت سرویس‌های جاسوسی شوروی به‌وقوع پیوسته است!

این ادعاهای فخرآور آنقدر مضحک بود که حتی اعتراض بسیاری از اپوزیسیون خارج‌نشین را در پی داشته و او را فردی کلاه‌بردار و دروغگو نامیده‌اند.

«امیرعباس فخرآور» با آنکه ادعا دارد کتاب مذکور را بر اساس اسناد واقعی نوشته، هیچ‌گاه این اسناد را نشان نداده است. زمانی دروغ‌های این مزدور بیشتر هویدا می‌گردد که او چند روز پیش با افتخار عکسی از خود با «اشتون کارتر» وزیر جنگ آمریکا و «جیمز کلپر» رییس سازمان امنیت ملی ایالات متحده، در مهمانی ویژه سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا منتشر کرد و اذعان کرد که با مقامات امنیتی و جاسوسی آمریکا درباره ایران و طرح‌های آینده سخن گفته است.

 

او پیشتر با افراد ضدایرانی از جمله برخی از مقامات رژیم صهیونیستی، دولت‌مردان و سناتورهای کنگره آمریکا و سران رژیم آل‌سعود عکس یادگاری گرفته و با افتخار منتشر کرده بود.

گفتنی است، فخرآور که خود را «پسر گستاخ ایران» می‌نامد، آنقدر دغلکار و شیاد است که در بین برخی از عناصر اپوزیسیون به «بچه پرروی اسرائیل» معروف شده است. او به حدی در خیانت به ملت ایران سنگ‌تمام گذاشته که حتی صدای آمریکایی‌ها را هم درآورده است؛ به‌طوری که «ریچارد پرل» کارشناس پنتاگون و از چهره‌های نومحافظه‌کار و ضدایرانی آمریکا درباره فخرآور گفت: “از او و امثالش متنفرم، چرا که رفتارشان روی خائنین مجاری و رومانیایی در جنگ سرد را سفید می‌کند!”

فخرآور۲ فخرآور۱