اصلاح‌طلبان با شانتاژکاری به خلاف گویی روی آوردند

عبدالحمید نقره‌کار عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به ادعای اصلاح‌طلبان مبنی بر پیروزی در انتخابات مجلس دهم، اظهار داشت: این درحالی است که اصلاح‌طلبان هنگام اعلام کاندیدای احراز صلاحیت‌شده توسط مجلس خبرگان مدعی بودند که تمامی کاندیداهای آنان رد صلاحیت شده‌اند.

وی افزود: اصولاً افرادی که از ایمان، اعتقاد و تعهدات اخلاقی قوی برخوردار نیستند به دنبال توجیه مسائل می‌روند. اینان چون نمی‌توانند مطابق اصول اخلاقی و اسلامی عمل کنند مانند موش کور از سوراخی به سوراخ دیگر می‌روند و به دنبال توجیه مسائل هستند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با حضور در انتخابات دروغ بزرگ تقلب در انتخابات سال 88 را آشکار کردند، گفت: خوب است این افراد بجای شایعه پراکنی و سیاست‌بازی به دامن نظام و انقلاب برگردند و با مردم صادق باشند.

نقره‌کار در ادامه خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبی که اصول و اخلاق اسلامی را رعایت نکند، اصلاح‌طلب نیست. اصلاح‌طلب آن کسی است که به اصول اسلامی و اخلاق اسلامی پایبند باشد وگرنه آن کسی که در مسیر آنارشیسم حرکت کند و همه چیز را به نفع خود توجیه کند، اصلاح‌طلب نیست.

عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت اضافه کرد: خوب است این آقایان به اسلام و اخلاق اسلامی و به شعار شهید مدرس که سیاست ما عین دیانت ماست، برگردند اما متأسفانه برخی از اینان دینشان عین سیاستشان است. آقایان اصلاح‌طلب ابتدا باید اصلاحات را از خود شروع کنند آن هم از اصلاحات اخلاقی و اعتقادی.

وی با بیان اینکه پیروز اصلی انتخابات، جمهوری اسلامی و انسان‌های متعهد به ایمان اسلامی هستند، گفت: اصلاح طلبان که در سال 88 ادعاهایی نسبت به نظام اسلامی و مسئولین نظام داشتند، با گذشت زمان متوجه شدند که همان ادعاها به ضد آنان تبدیل شده است.

نقره‌کار در پایان با بیان اینکه در انتخابات اخیر خود مدعیان تقلب هم شرکت کردند، گفت: اینکه اصلاح‌طلبان از پیروزی در انتخابات سخن می‌گویند مانند دروغ تقلب در سال 88 است که در نهایت عکس آن ثابت خواهد شد. اصلاح‌طلبان امروز نیز با شانتاژکاری  به خلاف گویی روی آوردند که این موضوع هم به عکس خود تبدیل خواهد شد.