اصلاح طلبان عدد لازم را برای ریاست عارف ندارند

محمدکاظم انبارلویی مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی با تاکید براینکه ترکیب مجلس آینده از لحاظ گرایش به اصولگرایان تغییری نخواهد کرد، اظهار داشت: براساس گمانه‌زنی اصلاح‌طلبان در خوش‌بینانه‌ترین پیش‌بینی آنها 122 نماینده در مجلس دارند در صورتی که این چنین نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر و با فرض درستی آمار ارائه شده توسط اصلاح‌طلبان، مجلس دهم نیز گرایش اصولگرایی خود را کماکان حفظ کرده است.

انبارلویی با اشاره به اظهار پیروزی اصلاح‌طلبان در روزنامه‌ها و جراید خود خاطرنشان کرد: البته این رویکرد خوبی است چون اگر آنها بفهمند شکست خورده‌اند، مانند سال 88 مسیر فتنه را در پیش می‌گیرند و زیر آرای مردم می‌زنند.

مسئول سیاسی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اظهارات عارف که گفته بود با لاریجانی رقابت نمی‌کنم، اظهار داشت: این صحبت‌ها موید این است که عدد لازم را برای کسب آرای اکثریت مجلس ندارند و از این طریق قصد فضاسازی روانی برای القای پیروزی را دارند.

وی ضمن اشاره به بخش دیگری از اظهارات عارف مبنی بر تعداد 168 نفری لیست امید در مجلس دهم تصریح کرد: اگر واقعاً چنین تعدادی را داشته باشند شانس ریاست مجلس را دارند و نباید خیلی دغدغه ریاست مجلس را داشته باشند.

انبارلویی در پایان تاکید کرد: این ادعاها واقعیت خود را در اولین نشست مجلس دهم نشان خواهند داد.