مسئله سوریه امنیت ملی ماست

حجت‌الاسلام و المسلمین "مهدی طائب" با اشاره به اشغال "منطقه خان‌طومان" اظهار داشت: مسئله سوریه "مسئله امنیت ملی" است؛ به همین جهت نبردی سنگین در سوریه برقرار بوده  که یک طرف استکبار و  طرف دیگر ملت‌های منطقه هستند؛ بنابراین با حضور نیروهای مستشاری و کمک‌های دولت و مردم سوریه بزودی شاهد آزادسازی مناطق اشغال شده سوریه خواهیم بود.

 

رئیس قرارگاه عمار ادامه داد: مسئله سوریه، مسئله"امنیت ملی"نه تنها ایران؛بلکه برای کل کشورهای اسلامی است .برخی کشورهای منطقه متوجه این موضوع شده‌اند ولی برخی هنوز در خواب غفلت به سر برده و حضور تکفیری‌ها را جدی نگرفته‌اند. تکفیری‌ها نوعی ابزار غربی ها هستند و اگر آنها بتوانند در سوریه  به موفقیتی دست پیدا کنند کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری در اختیار استکبار آمریکا قرار خواهد گرفت.
 
وی افزود: همه می‌دانند که آمریکایی‌ها برای نجات تکفیری‌ها در"ادلب" نیرو اعزام کرده‌ و تسلیحات پیشرفته ای که در اختیار آنها قرار داده اند از طریق خاک ترکیه به سوریه ارسال نموده اند.اگر آمریکایی ها بخواهند امنیت را در منطقه و سوریه برقرار کرده لازم است واشنگتن دست از سیاست های مداخله جویانه خود در سوریه برداشته و اجازه دهند مردم سوریه سرنوشت حاکمیتی دمشق را خودشان رقم بزنند.

رئیس قرارگاه عمار در پایان خاطر نشان کرد: منطقه "خان طومان" به حال خود رها نخواهد شد و ما با کمک های دولت و مردم سوریه و حضور مستشاری خود برای آزادسازی سایر مناطق نیز اقدام خواهیم کرد؛ چون مسئله امنیت ملی ما مطرح است.