هاشمی: اکثریت مجلس دهم با غیر اصلاح‌طلبان است

سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در اینکه اکثریت مجلس دهم با غیر اصلاح‌طلبان است، شکی نیست، اما در اینکه اصرار بر دو قطبی کردن جامعه وجود دارد (که امروز هم رهبر معظم انقلاب درباره آن تذکر دادند) نباید غفلت شود.

وی افزود: این موضوع را هم جبهه اصولگرا و هم غیراصولگرایان باید مورد توجه قرار دهند، اینکه بخواهیم فضای دوقطبی را تشدید کنیم، کار صحیحی نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تفکر اصولگرایی و تفکرات غیراصولگرا، عنوان کرد: اکنون باید نمایندگان مجلس دهم تمام تلاش و تمرکزشان بر وجوه مشترک و نقاطی باشد که خدمت‌رسانی به مردم و اعتلای کشور را افزایش دهد.

هاشمی بر همین اساس اضافه کرد: نمایندگان همچنین باید بر این نکته توجه داشته باشند که هم در موضوعات سیاسی و هم اقتصادی که با معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد، موضوع خدمت به مردم و ارتقای کشور را مدنظر داشته باشند؛ چراکه باید به نوعی قدردان همت و حضور مردم باشیم و همچنین انتظارات آنها را برآورده کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مجلس و دولت باید با یک هم‌گرایی در بحث وجوه مشترکی که اختلاف نظری در آن وجود ندارد و منافع مردم در آن است، مباحث اقتصادی به ویژه بحث اشتغال، ازدواج جوانان و  تولید علم را بیش از پیش موردتوجه قرار دهند. متأسفانه در حال حاضر در دنیا مباحث علمی با چالش‌هایی مواجه شده است که باید در صدد حل آنها برآییم.

نماینده مردم تهران در مجلس، در خاتمه تأکید کرد: اینکه به مسائل چند دستگی بپردازیم، نه مورد رضایت خداوند است و نه مردم.