بیانیه حزب موتلفه به مناسبت شهادت فرمانده رشید حزب الله

حزب موتلفه بیانیه‌ای به مناسبت شهادت فرمانده حزب الله لبنان، شهید حاج مصطفی بدرالدین صادر کرد.


این بیانیه به شرح زیر می باشد:

 

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلاً.(احزاب ۲۳)

 

با قلبی سرشار از حزن و اندوه، خبر شهادت مجاهد بزرگ و فرمانده شجاع «حاج مصطفی بدرالدین» را دریافت نمودیم. رحمت و رضوان الهی بر روح بلند این مجاهد نستوه که عمر شریف و بابرکت خود را در نبرد مجاهدانه علیه جبهه کفر و نفاق صرف نمود و با اقتدا به سیره مولا و پیشوایش امام حسین(ع)، در پایان عمری مجاهدت خالصانه، شهد شهادت نوشید.

تلاش‌های خستگی ناپذیر این سردار مقاومت، درراه مقابله با تروریسم و تکفیری های افراطی و متحجرآلت دست استکبار و صهیونیسم ؛هیچ گاه از ذهن و خاطره دلدادگان اسلام ناب محمدی(ص) و ادامه دهندگان راه نورانی امام خمینی(قدس سره الشریف) نخواهد رفت و سیره و حیات آن فرمانده مجاهد همواره چراغ روشن و پرفروغی در مسیر آرمان های بلند اسلامی خواهد بود.

حزب موتلفه اسلامی شهادت این سردار و فرمانده رشید اسلام را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج الله تعالی فرجه الشریف) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دام ظله العالی) و علامه مجاهد جناب حجه الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و خانواده آن شهید سعید و دیگر همرزمان، به ویژه عموم رزمندگان مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان، رحمت و غفران الهی و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان و همرزمان وی مسئلت می نماید.

بی شک با شهادت این سردار والامقام، مسیر جهاد و مقاومت با پیروی از آموزه های امام آزادگان حضرت حسین بن علی(علیه السلام) پرفروغ تر از همیشه ادامه خواهد یافت. و بدون شک هزاران رزمنده جوان و مقاوم، راه مردانگی و شهادت را پس از ایشان ادامه خواهند داد. عاش سعیداً و مات شهیداً.

 

حزب موتلفه اسلامی

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵شمسی برابر با ۸ شعبان ۱۴۳۷قمری