هراس اسرائیلی ها از یک مسابقه در ایران

در حالی که بسیاری از شبکه ها و مسئولان صهیونیستی دولت ایران را در این امر دخیل می دانند اما وزیر امور خارجه کشور مان دخالت دولت در این امر را نفی کرده و این مسابقه را به نهاد های مردمی نسبت داده است.شجاعی طباطبایی دبیر دومین مسابقه بین‌‌المللی کاریکاتور هولوکاست هم گفته این نمایشگاه ارتباطی با دولت ندارد و سازمان های مردم نهاد حامی اقدام این چنینی هستند.

اما در این میان کار ویژه شبکه های فارسی زبان این بود که یک قدم حتی از رسانه های عبری غربی جلوتر باشند و بر علیه این مسابقه قلم فرسایی نمایند تا از اربابان صهیونیست خود خجل نباشند.

صدای آمریکا که بیش از دیگر رسانه های فارسی زبان برای اربابان اسرائیلی خود در این فقره دم تکان داده این رسانه فارسی زبان در چند روز اخیر مطالب متفاوتی با مضمون یکسان در خصوص این مسابقه منتشر نموده و با مسئولان اسرائیلی نیز مصاحبه هایی را داشته است.

۲۰۱۶-۰۵-۱۷_۱۴-۳۱-۲۳

۲۰۱۶-۰۵-۱۷_۱۴-۳۱-۰۲

۲۰۱۶-۰۵-۱۷_۱۴-۳۱-۴۱

نخست‌وزیر اسرائیل هم در سخنانی کشورمان را متهم کرده که به دنبال کم‌ارزش جلوه دادن هولوکاست است. بنیامین نتانیاهو روز یکشنبه در جلسه هفتگی کابینه رژیم جعلی صهیونیستی با اشاره به برگزاری مسابقه کاریکاتور در تهران، گفته که ایران مشغول آماده‌سازی زمینه برای به راه‌انداختن یک هولوکاست دیگر است.او تأکید کرد که “هر کشوری در دنیا باید بر پاخیزد و این حرکت را تماما محکوم کند”.اما حضور نقاشان و هنرمندان از بیش از ۵۰کشور جهان در این مسابقه که برای دومین بار در ایران برگزار می شود نشان می دهد که جهانیان به دروغ بودن هولوکاست ایمان دارند و تلاش های رسانه ها و افراد برای کم رونق نمودن این مسابقات ثمری ندارد.

download

لازم به یاد آوریست که اولین بار در ایران رئیس جمهور سابق کشورمان محمود احمدی نژاد در سخنان خود در سازمان ملل چند سوال در خصوص هولوکاست مطرح کرد.وی از سران کشور های جهان خواست که به این سوالات پاسخ دهند

چرا اجازه تحقیق درباب هلوکاست داده نمی‌شود؟ چرا اجازه داده نمی‌شود تا یک گروه متخصص حقیقت یاب مسئله را بررسی و نتیجه را به جهانیان اعلام نماید؟

چرا از سایر قربانیان جنگ دوم جهانی (حدود ۶۰ میلیون نفر) سخنی گفته نمی‌شود؟

چرا به بهانه هلوکاست باید یک رژیمی در سرزمین فلسطین تشکیل بشود؟چرا اروپائیان از خودشان سرزمینی به اسرائیل نمی‌دهند؟اگر اروپائیان یهودیان را کشته‌اند چرا تاوانش را فلسطینیان پس می‌دهند.