ابوترابی فرد: نیروی هوایی ارتش بازوی پرتوان مقام معظم رهبری است

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس دهم در مراسم تشییع پیکر همسر شهید بابایی که صبح امروز در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد اظهار داشت: شهید بابایی یکی از بندگان صالح خداوند بود که همیشه از خدا می‌خواست که خدایا ما، همسران و فرزندانمان را جز بندگان صالح خود قرار بده.

نایب رئیس مجلس دهم افزود: شهید بابایی افتخار نیروی هوایی ایران بود و به راستی می‌توان او را امام متقین دانست او همیشه در صف اول مجاهدین فی‌‌سبیل‌الله بود و در حال شهادت نیز گوی سبقت را از همه ربوده بود.

وی در مورد جایگاه شهید بابایی تصریح کرد: شهید بابایی کسی بود که همیشه از مقام ریاست نیروی هوایی ارتش امتناع می‌کرد اما در راه شهادت همیشه پیشگام بود خانواده شهید بابایی نیز همیشه راه آن بزرگوار را ادامه دادند.

نایب رئیس مجلس نهم ادامه داد: همسر شهید بابایی همیشه در راه گسترش اسلام بود و حفظ حجاب و تربیت فرزندان صالح در چارچوب عقاید همسرش گام‌های بلندی را برداشت و بعد از شهادت شهید بابایی نیز در کنار خانواده همسرش بعنوان دختر آنها زندگی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: روح بلند همسر شهید بابایی با روح ملکوتی همسر عالی قدرش محشور خواهد شد، شهید بابایی باعث شد تا نیروی هوایی همیشه بعنوان بازوی پرتوان انقلاب و مقام معظم رهبری باشد و بنده نیز از خدای متعال تقاضا دارم که توان این نیروی مجاهد کشور روز به روز افزایش یابد.