بومی یا غیر بومی بودن دغدغه مردم خوزستان نیست/خوزستان استاندار امدادی  و عملیاتی می خواهد

گروه سیاسی- طی چند روز گذشته  اخبار متعدد و ضدونقیضِ مختلفی در مورد عالیترین نماینده دولت در استان خوزستان مخابره می شود، به بحث انتخاب استانداری شایسته و توانمند با آگاهی و شناخت کامل از ظرفیت های بسیار عظیم و قابل توجه خوزستان می پردازیم و قطعا اعتقاد ما بر این است که «جای جای ایران متعلق به همه‌ ایرانیان متشکل از اقوام مختلف است» و همانگونه که من خوزستانی به عنوان یک ایرانی حق دارم در هرکدام از مناطق کشورم زندگی کنم و به فراخور مدرک، تخصص، تجربه، توان و علایق به کار و اشتغال در بخش‌های دولتی و خصوصی مشغول شوم، خوزستان نیز مستثنی از ایران نیست و قطعا متعلق به همه‌ ایرانیان است.

به گزارش افکارنیوز، بر این اساس نباید طوری رفتار کنیم که در ذهن هموطنان  این موضوع به گونه ای نقش بندد که استان خوزستان منطقه ای جدا از ایران بوده و اگر فردی به سمتی همانند «استاندار خوزستان» از هموطنان غیرساکن استان منصوب گردید، این دیار دچار بحران و مشکلات مختلف می گردد.

قطعا به وجود آوردن این نگاه به استان، امر درستی نبوده و همه‌ می دانیم تمامی مردم ما به دنبال حل مشکلات و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های خوزستان می باشند.

هرچند که با بررسی گزینه های پیشنهادی گروه های مدعی استفاده از نیروی بومی به این مطلب می رسیم که بعضی از این افراد که امروز برای تصدی پست حساس و مهم استانداری خوزستان مطرح هستند،در گذشته امتحان خود را پس دادند و امرذوز که استان خوزستان در شرایط سخت و دشواری به سر می برد نمی توانند مرهمی برای دردهای مردم خسته این استان مظلوم باشند.

استان خوزستان طی سال های گذشته درگیر مشکلات اقلیمی و شهری فراوانی بوده است، سیل اخیر توان مردم استان را کاهش داده است، این سیل آسیب های جدی را به مناطق مختلف استان خوزستان وارد ساخته است، به موازات آن موضوع ریزگردها و آلودگی هوای استان خوزستان نیز شرایط این استان را به مرز اضطرار رسانده است..

امروز فردی باید در مسند استانداری خوزستان تکیه بزند که دغدغه کار عمرانی داشته باشد.یکی از گزینه های مطرح شده برای استانداری خوزستان مهندس علی اصغر احمدی دبیر کل جمعیت هلال احمر کشومان است.

معاون وزیر کشور، استاندار گلستان، نماینده شاهرود در دوره پنجم مجلس، شهردار منطقه 11 تهران، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دبیر شورای امنیت کشور و دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از سوابق وی  است.

در جمعیت هلال احمر از علی اصغر احمدی به عنوان مدیر عملیاتی و میدانی یاد می‌شود، حضور در مناطق سیل زده غرب کشور، حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، سفر به عراق در ایام اربعین حسینی برای ارائه خدمات بهتر به زائران عتبات، بازدید سرزده از پست های امدادی در دور افتاده ترین مناطق کشور، ایجاد سیستم نظام مند اداری؛ راه اندازی خانه های داوطلب در سراسر کشور از سوی خود مردم و واگذاری مدیریت هلال احمر به مردم از دستاوردهای احمدی در این نهاد مردمی محسوب می شود.

امروز استان خوزستان یک مدیر عملیاتی و امدادی نیاز دارد تا بتواند به صورت امدادی مشکلات مردم این استان را بدور از باندبازیهای جناحی برطرف سازد.