علم الهدی: منش برخی سیاستمداران ستم را می پذیرد

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در گردهمایی اعضای یگان ویژه فاتحین سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ضمن تقدیر از مجاهدت‌ها و رشادت‌های یگان فاتحین اظهار داشت: شرایط امروز در توسعه ارتباطات جهانی و تحول همه‌جانبه عالم براساس در هم شکسته شدن مرز‌های فرهنگی و وجود یک مدیریت در جهان است که جریان استکبار با همه امکانات ظاهر شده است. 

وی بر همین اساس تصریح کرد: مستکبران این‌طور پنداشته‌اند که تنها راه به دست آوردن مدیریت جهانی در توسعه استکبار با استفاده از ابزار زور و پول است و تا جایی که در توان دارند، در مقام سرکوبگری همه بیداری‌ها و حقیقت‌ها در بین ملت‌های گوناگون فعالیت می‌کنند. 

نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اینکه نسل امروز یا باید با این ستمگری‌ها و جنایت‌ها مبارزه کند و یا ستم را بپذیرد، خاطرنشان کرد: انتخاب یکی از این 2 راه بر مبنای باور است، اگر جریان باورمندی انسان‌ها در مسیر طبیعی و تسلیم شدن در برابر شرایط کنونی باشد، باید ظلم‌ها را بپذیرند و به سرکوب‌ها تن بدهند اما اگر بنیاد اعتقادی آنها این است که قدرت آسمانی ذخیره و زنده است و با آمادگی جهانی ظاهر می‌شود و برای براندازی استکبار قیام می‌کند، خط پذیرش ستم را در پیش نمی‌گیرد. 

آیت الله علم‌الهدی تاکید کرد: مسیری که استکبار انتخاب کرده، اینگونه است که یا باید با آنها هم دست باشیم  و یا اگر مخالف آنها هستیم، مجبور به سرکوب شدن هستیم؛ بدون مبارزه و جنگیدن راهی جز پذیرش ستم نیست. 

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز در داخل کشورمان برخی سیاستمداران اظهاراتی می‌کنند که دقیقاً مشابه جریانی است که ستم را می‌پذیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی در پایان اظهار داشت: مبنای عزت مؤمنان حرکت به جلو و ایستادگی است و در مسائل اعتقادی باید به صورت جدی مسائل را بررسی کنیم چراکه امروز در شرایطی نیستیم که فقط با ابراز احساسات به امام زمان(عج) تکلیف خودمان را ادا کنیم و بعد به دنبال کار خودمان برویم، بلکه باید حرکت کنیم و ایستا نباشیم.