معاون سياسي امنيتي استاندار اصفهان گفت: فردي كه در اصفهان ربوده شده دانشمند هستهاي نبوده و تنها يك كارگر نيروگاه هستهاي بوده كه چهار سال پيش ارتباطش را با سازمان انرژي هستهاي قطع كرده است.

محمدمهدی اسماعیلی دقایقی در ارتباط با ربوده شدن یک فرد در اصفهان توسط گروهک جندالشیطان اظهار داشت: این فرد که نامش امیرحسین شیرانی است پیش از این یکی از کارگران سازمان انرژی هسته‌ای بوده و از حدود چهار سال قبل نیز ارتباطش را با سازمان انرژی هسته‌ای قطع کرده است.
وی افزود: این فرد با ارتباطاتی که در مورد بحثقاچاق در مرزها داشته با این گروه مشکل پیدا کرده و ربایش وی ارتباطی با مسئله هسته‌ای ایران ندارد.
اسماعیلی با اشاره به حوادثتروریستی سنندج به فارس گفت: در مرزهای ایران با توجه به مسائل مختلفی که وجود دارد عده‌ای از گروهک‌های منافق سعی بر نفوذ دارند و دست به چنین اقدامات کورکورانه‌ای می‌زنند.
وی خاطرنشان کرد: در شهرهای مرزی فعالیت تمامی این گروهک‌ها زیر نظر گرفته شده و جای هیچ نگرانی‌ای نیست، این گروهک‌ها در شهرهای داخلی قدرتی برای ابراز وجود ندارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار افزود: اینگونه اقدامات توسط گروهک‌های تروریستی تنها برای این صورت می‌گیرد که خوراک تبلیغاتی غربی‌ها تامین شود و برای همین است که به سراغ موضوعاتی می‌روند که برای غرب جذاب باشد.
اسماعیلی در پایان بیان داشت: اقدام این گروهک در جهت ربایش یک فرد که در سال‌های گذشته کارگر سازمان انرژی هسته‌ای بوده تنها برای ابراز وجود صورت گرفته چرا که این گروه بر اثر ضربات سنگینی که از نیروهای امنیتی دریافت کرده همانند یک گروه رو به موت است که آخرین تلاش‌های خود را برای زنده ماندن انجام می‌دهد.

/ب.