سنگینی کفه اصولگرایی در مجلس دهم ثابت شد

متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به برگزاری انتخابات اعضای هیات‌رئیسه مجلس گفت: این انتخابات پایانی بود بر توهم اصلاح‌طلبان، آنهایی که مدتهاست خود را پیروز انتخابات می‌دانند و می‌گفتند ما با اختلاف برنده انتخابات مجلس هستیم.

وی افزود: امروز مشخص شد که تعداد اصلاح‌طلبان در مجلس چند نفر است، امروز عارف به عنوان نماینده اصلاح‌طلبان در رقابت با لاریجانی فقط 103 رای کسب کرد و 70 رای کمتر از لاریجانی آورد، آنها دیگر نمی‌توانند بگویند ما در اکثریت هستیم و امروز پرده برداشته شد و همه مردم با واقعیت روبرو شدند.

منتظمی در ادامه با اشاره به ترکیب هیات‌رئیسه مجلس هم تصریح کرد: در این جمع هم فقط 3 نفر از اصلاح‌طلبان وارد شدند و 9 نفر مابقی از اصولگرایان هستند که این وزن اصلاح‌طلبان و اصولگرایان مجلس را نشان می‌دهد. امروز سنگینی کفه اصولگرایی مجلس به اصلا‌ح‌طلبان ثابت شد.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: اصلاح‌طلبان این روزها دو شکست سخت و تلخ را تجربه کردند، ابتدا شکست در مجلس خبرگان و انتخاب آیت‌الله جنتی به‌عنوان رئیس این مجلس و بعد هم شکست در مجلس شورای اسلامی. این موضوع نشان داد ادعای پیروزی اعتدالیون و اصلاح طلبان در این دو مجلس صرفا یک توهم و فضاسازی رسانه‌ای برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌شان بود.