مشکل آمریکا با ما بر سر انقلابی بودن است

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بدعهدی‌ها و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در مراسم بیست و هفتمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: آمریکا مانند دزد سرگردنه‌ای است که بعد از دزدی، خود فریاد «آی دزد، آی دزد» سر می‌دهد.

وی افزود: شکی نیست که آمریکا بزرگترین ناقض بشر در جهان بوده، هست و خواهد بود و نقض حقوق بشر چه در مورد سرخ‌پوستان و فرقه داودی‌ها در داخل آمریکا و چه در مناطق مختلف جهان همچون کشورهای خاورمیانه و... مثالهای متعددی در این باره است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ آمریکا به دنبال دو نوع اسلام یکی اسلام سکولار و دیگری اسلام متحجر است و در همین راستا از گروه تروریستی داعش به عنوان حکومت اسلامی یاد می‌کند و به دنبال آن است تا تصویری خشن و به دور از انسانیت از اسلام معرفی کند.

عزیزی خاطرنشان کرد: آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و اگر به هر دلیل به خاطر مقتضیات زمان مذاکراتی با این کشور داشته‌ایم تنها قصدمان این بوده که به جهانیان نشان دهیم آمریکا غیرقابل اعتماد و دروغگو است و به آنچه خود می‌گوید هم پایبند نیست.

وی افزود: اگر آمریکایی‌ها تاکنون نتوانسته‌اند بر ایران غلبه کنند به خاطر رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و حمایت‌های مردمی و نیز قدرت نظامی و موشکی ما و توانایی‌های بالقوه‌ای است که داریم و این عوامل باعث شده تا آمریکا در صدد تعرض و تعدی به جمهوری اسلامی ایران برنیاید.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در همان زمان مذاکرات، مقام معظم رهبری اعلام کردند که هیچ اعتمادی به آمریکایی‌ها ندارند اما اگر دولت می‌خواهد مذاکره کند، مانعی نیست و از سوی دیگر جهانیان دیدند که ایرانی‌ها کاملاً مظلوم واقع شدند و تحریم‌های اعمال شده علیه ایران ظالمانه و زورگویانه بوده است.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: مشکل آمریکا با ما، بر سر انرژی هسته‌ای و صنعت موشکی نیست بلکه به خاطر انقلابی بودن و اسلامی بودن ما است و قطعاً در هیچ شرایطی آمریکا صادقانه با ما کنار نخواهد آمد و اگر باشد این کنار آمدن ظاهری است و قطعاً خوی استکباری خود را در ادامه نشان می‌دهد و این گفته رهبری که آمریکا قابل اعتماد نیست سخنی کاملاً کارشناسی شده، مدبرانه و آگاهانه است.