وقتی مبتکرین عقیم کردن زنان برای حقوق زنان بیانیه می‌دهند!

فراگیری ادعاهای حقوق بشر در مورد ایران کار را به مرحله‌ای رسانده که منافقین به عنوان پرچم‌داران نقض حقوق زنان برای احقاق حقوق زنان در ایران بیانیه می‌دهند.

در بیانیه منافقین که با عنوان «بیانیه زنان شورای ملی مقاومت» منتشر شده از ارگان‌های و مجامع حقوق بشری خواسته شده تا هرچه سریعتر به وضعیت زنان در ایران رسیدگی کنند.
 
منافقین در حالی در حوزه حقوق بشر و بخصوص در حوزه زنان بیانیه می‌دهند که در درون تشکیلات خود موارد بی‌نظیری از نقض حقوق زنان را به ثبت رسانده‌اند.
 
از جمله موارد نقض حقوق زنان در این گروهک خارج کردن رحم زنان بدون اجازه و اطلاع خود افراد بوده که طی یک عمل جراحی و به بهانه مریضی دیگری صورت می گرفته است.
 
این اقدام بی‌نظیر در گروهک منافقین برای جلوگیری از فرزند‌آوری اعضای زن منافقین صورت می‌گرفته است و این در حالی به دو که این زنان پیش از این اقدام همگی بالاجبار از همسران خود جدا شده بودند و به عقد مسعود رجوی سرکرده این گروهک درآمدند.
 
جداکردن فرزندان از مادران و انتقال کودکان به اروپا و فروش آنها، به کارگیری زنان در عملیات‌های نظامی و کارهای دشوار و ده‌ها مورد دیگر فقط بخشی از رکورد این گروهک در نقض حقوق زنان است.
 
گفتنی است جداشدگان از این فرقه تروریستی بعد از ورود به ایران یا کشورهای اروپایی در خصوص موارد نقض حقوق اعضا در فرقه منافقین افشاگری‌های گسترده‌ای کرده‌اند که موارد نقض حقوق زنان از جمله آنهاست.