رایزنی با نمایندگان متقاضی کمیسیونهای پرطرفدار نتیجه نداشت/ تعیین تکلیف در یکشنبه

گروه سیاسی- بهروز نعمتی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکارنیوز با بیان اینکه هنوز پنچ کمیسیون تخصصی مجلس با تقاضای بیش از سقف عضویت، متقاضی دارند، گفت: کمیسیونهای امنیت ملی و سیاست خارجی، انرژی، صنایع و معادن، برنامه، بودجه و محاسبات و عمران از جمله کمیسیونهایی هستند که نمایندگانی زیادی خواهان عضویت در آنها هستند.

وی با بیان اینکه کف عضویت برای کمیسیونهای تخصصی مجلس 19 و سقف آن 23 نماینده است، افزود: دیروز سه شنبه جلسات متعددی با حضور مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس و نمایندگان متقاضی برگزار شد اما خیلی توفیق حاصل نشد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: طبق ماده 41 آئین نامه داخلی مجلس، روئسای شعب پانزده گانه به اتفاق یک نائب رئیس که آقای پزشکیان است، باید در این زمینه تصمیم گیری کنند.

نعمتی که خود رئیس شعبه 11 است، اضافه کرد: ما بعدازظهر روز یکشنبه جلسه داریم و در خصوص کمیسیونهای پرطرفدار رای گیری می کنیم.

وی افزود: افرادی که برای عضویت در این کمیسیونها رای نیاوردند به کمیسیونهای دیگر هدایت می شوند تا همه کمیسیونها از حد نصاب لازم برخوردار شوند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: با تعیین تکلیف کمیسیونها و مشخص شدن اعضای آنها، جلسات آنها در هفته آینده رسما برگزار و کار شان آغاز می شود.