خواب آقای رحم اجاره‌ای برای سخنگوی دولت
عبدالله ناصری (عضو حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب) اخیراً در مصاحبه با روزنامه فرهیختگان گفته بود «اگر رحم اجاره‌ای دولت جنین را خوب محافظت کند، اصلاح‌طلبان آن را دوباره اجاره خواهند کرد».

او اکنون در مصاحبه با سایت فرارو محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، تجربه حرفه‌ای درباره شناخت و تأثیر رسانه ندارد.

ناصری با بیان اینکه دولت در اقناع افکار عمومی ضعف دارد و همین موجب موفقیت منتقدان می‌شود، می‌افزاید: «دولت در بیان دستاوردهای اقتصادی برجام کوتاهی کردو نتوانست موازی با روند مذاکرات این موضوع را جا بیاندازد که برجام نمی‌تواند دستاوردهای اقتصادی کوتاه مدت داشته باشد که علت این کوتاهی نیز مربوط به انفعال تیم رسانه‌ای دولت است.»

وی می‌گوید: سخنگوی دولت مردشریف و بزرگواری است اما نه تجربه حرفه‌ای درباره شناخت و تأثیر رسانه و نه فرصت وافی و کافی برای رصد جریان تخریب علیه دولت دارد.

ناصری افزود: یکی از ظلم‌هایی که از ناحیه کابینه بر آقای روحانی رفت این بود که بار بازنمایی آنچه که در سال 92 تحویل گرفتند را بر دوش آقای روحانی گذاشتند.

عبدالله ناصری همچنین در مصاحبه با سایت جماران خواستار کنار گذاشتن نوبخت از سخنگویی دولت و انتصاب فرد دیگری شد که هم بتواند هزینه بپردازد و ریسک کند و هم مرد سیاست و اقتصاد و آمار و کمیّات باشد.

وی البته به نقش اصلی افراطیون مدعی اصلاحات در ضربه زدن به دولت و ناکارآمدی ناشی از طفیلی‌گری طیف متبوع خود سخنی به زبان نیاورده است، حال آن که به نظر می‌رسد روحانی ضربه اصلی را از همین جریان می‌خورد.