شهادت یکی از اهالی اشنویه در درگیری سپاه با ضد انقلاب

 شامگاه چهارشنبه (28 خرداد) بود که سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از درگیری رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) با 2تیم تروریستی ضد انقلاب در شمالغرب کشور خبر داد، پس از اعلام این خبر روابط  عمومی این نیرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی رخنه ی 2تیم تروریستی ضد انقلاب در  به منطقه ی مرزی اشنویه برای ایجاد ناامنی و شرارت در داخل کشور، رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه با انجام اقدامات دقیق و موفق اطلاعاتی ، آنان را شناسایی و طی یک عملیات تعقیب،گریز و درگیری آنها را متلاشی و12نفر از تروریست ها  را به هلاکت رساندند.

همچنین در این اطلاعیه با اشاره به شهادت 3 تن از  رزمندگان دلاور و غیرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان شده بود: در جریان این عملیات مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات، تجهیزات و اسناد از تروریست ها به دست رزمندگان اسلام افتاد.

 

شهادت یکی از اهالی اشنویه / در این عملیات تمامی تروریست ها به هلاکت رسیدند

 

در همین زمینه روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی برگزاری میزان پیرامون حضور دو تیم تروریستی ضد انقلاب در روزهای اخیر در منطقه مرزی اشنویه برای ایجاد ناامنی و شرارت در داخل کشور اظهار کرد: این دوگروه تروریستی که توانسته بودند از طریق مناطق مرزی وارد خاک اشنویه شوند توسط رصد اطلاعاتی نیروهای زمینی سپاه پاسداران شناسایی شدند.

 

وی افزود: رزمندگان قرارگاه حمزه سید شهدای نیروی زمینی سپاه با انجام یک عملیات دقیق و بر پایه اطلاعات مشخص طی یک عملیات تعقیب و گریز و درگیری توانستند 12 نفر از تروریستها را به هلاکت برسانند.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمامی تروریستها در این حادثه به هلاکت رسیدند تاکید کرد: متاسفانه در این درگیری 4 نفر از نیروهای زمینی سپاه پاسداران به درجه رفیع شهادت نائل شدند که یکی از آنها از اهالی خود اشنویه است.

 

حضرت پور تصریح کرد: به حمد خدا امروز نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما اشراف کاملی را نسبت به مناطق مرزی ایران دارند از این رو به هیچ وجه اجازه نخواهند داد هیچ گروه تروریستی وارد خاک ایران شود.

 

وی تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه در جریان این عملیات به بهترین شکل ممکن اقدامات لازم را انجام داد که جا دارد از زحمات آنها تشکر کنیم.

 

نماینده مردم ارومیه خاطر نشان کرد: تمامی بسترها و زمینه برای مقابله با گروه های تروریستی در مناطق مرزی ارومیه مهیا است و نیروهای امنیتی ما اجازه هیچ گونه تجاوزی را به دشمنان جمهوری اسلامی ایران نخواهند داد.