دختر آقای صفدر عضو لیست امید است و این فراکسیون ساکت است؟!

محمدعلی وکیلی با اشاره به جلسه اخیر هیئت رئیسه این فراکسیون از آمادگی اعضا برای استفاده از ابزار سؤال، تذکر و تحقیق و تفحص درباره فیش‌های حقوقی خبر داد و گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه فراکسیون امید مقرر شد جلسه مشورتی مجمع عمومی دوشنبه هفته آینده در محل کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شود و آسیب‌شناسی کلی درباره نقش فراکسیون در مجلس به ویژه در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون‌ها صورت گیرد.

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به موضوع این فراکسیون در مورد بحران فیش‌های حقوقی نیز گفت: ما معتقدیم باید بدون رودربایستی با متخلفین قانونی و متخلفین متعارف برخورد شود و مهم این است که دامنه برخورد محدود به دریافت کنندگان نشود.

سخنگوی فراکسیون امید خاطرنشان کرد: فراکسیون آمادگی دارد از ابزار سؤال، تذکر و تحقیق و تفحص برای عادلانه کردن برخوردها و اصلاح این رویه و همچنین احقاق حقوق مردم و جلوگیری از تکرار این موارد استفاده کند.

یادآور می‌شود یکی از متهمان اصلی پرونده حقوق‌های نجومی صفدر حسینی رئیس صندوق توسعه ملی با دریافتی ماهانه 57 میلیون تومانی است. دختر وی عضو فراکسیون امید در مجلس است که در آستانه انتخابات هزینه گسترده‌ای را به واسطه انتشار مقاله و مصاحبه در نشریات زنجیره‌ای مختلف کرد. حمایت‌های گسترده حسن فریدون و اسحاق جهانگیری از علی صدقی (مدیر بانک رفاه کارگران) و صفدر حسینی، پرسش‌های بسیاری را پدید آورده که فراکسیون امید در صورت داشتن اراده و استقلال و انگیزه باید پاسخ آنها را از دستیار ارشد و معاون اول رئیس جمهور مطالبه کند؛ اما این اتفاق تاکنون نیفتاده و آقای رئیس فراکسیون صرفاً می‌گوید از ابزارهای سؤال و تذکر و تحقیق و تفحص می‌توانیم استفاده کنیم.

به قول کلاه‌قرمزی؛ آقای مجری نه اینکه ادب نداشته باشیم، داریم اما صلاح نمی‌دانیم که استفاده کنیم!