به گزارش ايسنا، حجتالاسلام والمسلمين ميرتاجالديني در حاشيهي جلسهي امروز هيات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاري درخصوص گزارش كميسيون اصل ۹۰ كه امروز در مجلس قرائت شد، گفت: اين گزارش بر مبناي درخواست تعدادي از نمايندگان در كميسيون اصل ۹۰ آماده شده بود. ما پاسخهاي لازم را از طريق دولت به كميسيون اصل ۹۰ داده بوديم. وي افزود: جلساتي نيز با كميسيون اصل ۹۰ برگزار شد و پاسخهاي ما موجب شد كه در بعضي از موارد كميسيون اصل ۹۰ نظراتش را تغيير دهد و در حقيقت در تعديل اصل گزارش تاثير داشت.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور همچنین تصریح کرد: به دلیل این‌که این گزارش امروز قرائت شده در جاهایی که ابهام، شبهه یا سوالی وجود داشته باشد، ما توضیحات لازم را خواهیم داد و طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، پاسخی که دولت برای گزارش‌های ارایه شده از سوی کمیسیون می‌دهد، باید در دستور جلسات مجلس قرار گیرد و ما این را از مجلس نیز درخواست کرده‌ایم.

میرتاج‌الدینی یادآور شد: نسبت به بخش‌های ارایه شده، درخواست خواهیم کرد که در دستور هفتگی مجلس قرار گیرد و قرائت شود.

خبرنگار دیگری از میرتاج‌الدینی خواستار موضع دولت درخصوص استیضاح وزیر اقتصاد شد که وی پاسخ داد: موضع ما همیشه این است که استیضاح صورت نگیرد و این مساله هنوز به ما اعلام نشده و ما طبیعتا با نمایندگانی که چنین نظری دارند، مذاکرات لازم را انجام خواهیم داد.

وی گفت: من فضا و مصلحت جامعه را در این نمی‌بینم که استیضاح دیگری مطرح شود؛ زیرا هر استیضاحی هزینه‌هایی دارد و موجب چالش میان دولت و مجلس می‌شود.

در جلسه امروز مجلس گزارش كميسيون اصل ۹۰ در مورد تخلفات رييسجمهور از قوانين در اجراي ماده ۲۳۳ آييننامه داخلي قرائت شد.