سازمان ورشکسته منافقین که قاتل 17 هزار شهروند ایرانی است، با مجوز و حمایت دولت فرانسه نشستی را در حومه پاریس برگزار کرد که ضمن آن ترکی‌الفیصل رئیس سابق استخبارات سعودی سخنرانی کرد. فیصل سمبل شکست‌های مهم عربستان از ایران در منطقه است. وی در سخنان خود از رجوی به عنوان شوهر درگذشته مریم رجوی یاد کرد. مریم قجر عضدانلو، همسر ابریشمچی دیگر عضو مرکزیت سازمان بود که با فشار مسعود رجوی، از ابریشمچی جدا شد و به عقد رئیس مرکزیت سازمان درآمد. رجوی که به دختر بنی‌صدر رحم نکرده بود، مدتی بعد از در اختیار گرفتن همسر ابریشمچی، اقدام به تشکیل حرمسرای چند ده نفر از میان زنان عضو سازمان کرد. در این میان مرحوم خطاب کردن رجوی از سوی رئیس سابق استخبارات سعودی، حاکی از وابستگی عمیق سازمان به رژیم سعودی در پی ‌سقوط صدام است.

از دیگر حاضران خیمه‌شب بازی منافقین در پاریس، برنارد کوشته وزیر خارجه سابق فرانسه، جان بولتون نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل و فیلیپ کرادلی معاون پیشین وزارت خارجه، صالح‌الغالب وزیر اطلاع‌رسانی سابق اردن و محمدالعرابی وزیر خارجه پیشین مصر بودند. همچنین نمایندگان برخی گروه‌های تروریستی معارض سوریه در این برنامه حضور داشتند.

هر چند سازمان منافقین به روسیاهی مطلق نزد ملت ایران رسیده اما مانند یک تفاله جمع‌کن و اسباب ‌آزمون غرب نزد ملت ایران عمل می‌کند. چه اینکه رژیم‌های غربی و آمریکا با ادعای مقابله با تروریسم، علیه ملت ایران تحریم وضع کرده‌اند و در عین حال از روسیاه‌ترین تروریست‌ها نظیر منافقین حمایت می‌کنند. مجوز اخیر دولت فرانسه به منافقین در حالی که فرانسه - برخلاف صحنه‌سازی‌ها و مانورهای نمایشی چند ماه گذشته- حاضر نشد به ایران هواپیمای ایرباس بفروشد، روشن می‌کند سیاست دولت و وزارت خارجه در اعتماد به رژیم بدسابقه فرانسه از اصل خطا بوده است. آقای روحانی پس از سفر فرانسه و ملاقات با اولاند گفت «رئیس جمهور فرانسه دغدغه ایجاد شغل برای جوانان ایرانی دارد»(!).

مواضع فرانسه در مذاکرات علیه ایران حتی بدتر از آمریکا بود.

اکنون که 4-5 ماه از آن سفر می‌گذرد از تفاهم‌نامه فروش ایرباس هیچ خبری نیست؛ هر چند که لوازم آرایشی «سفورا»ی فرانسه در تهران شعبه ‌زده و تروریست‌ها نیز در فرانسه مشغول مبادله توافقات مزدوری با سعودی‌ها هستند.

نکته جالب در این میان سکوت وزارت خارجه نسبت به رویکرد تروریسم‌پروری دولت فرانسه است.