جمهوری اسلامی ایران باید سرنگون شود!

یک چهره جنگ طلب و سرسخت ضد ایرانی در آمریکا، در نشست منافقیت در پاریس، بر لزوم سرنگونی جمهوری اسلامنی ایران تاکید کرد.

در ادامه تحرکات ضد ایرانی کشورهای غربی و عربی، تعدادی از مقامات کنونی و سابق این کشورها در نشست پاریس به میزبانی گروه تروریستی منافقین شرکت کردند.

منافقین اعلام کرده‌اند که آمریکایی‌هایی چون، نیوت گینگریچ رئیس اسبق مجلس نمایندگان، جان بولتون نماینده پیشین در سازمان ملل، مایکل موکیزی وزیر سابق دادگستری، هوارد دین رئیس پیشین حزب دموکرات، فیلیپ کراولی سخنگوی سابق وزارت‌خارجه، تام ریج وزیر پیشین امنیت داخلی، لوییس فری رئیس سابق اف.بی.آی و چند تن از فرمانداران پیشین در نشست پاریس حضور یافتند.

یکی از چهره‌های جنجالی و جنگ طلب که بارها در نشست‌های به میزبانی منافقین شرکت و در آنها سخنرانی کرده، «جان بولتون» نماینده آمریکا در سازمان ملل در زمان دولت سابق این کشور است.

به گزارش واشنگتن تایمز، او در نشست پاریس با «مشروع» خواندن منافقین گفت: «یک موضوع ساده وجود دارد و آن این است که از گروه‌های  مشروع اپوزیسیون که حامی سرنگونی دیکتاتوری دین سالار در تهران هستند، حمایت کنیم».

بولتون که از طرفداران سرسخت جنگ عراق در سال 2003 بوده است، افزود: «بگذارید صریح بگویم که این موضوع(حمایت از گروه‌های حامی سرنگونی جمهوری اسلامی ایران) باید سیاست اعلامی ایالات متحده آمریکا و همه دوستانش باشد تا این کار را در نزدیکترین فرصت ممکن انجام دهند».