زنجیره ای ها تیتر خود را با هاشمی مزین کردند!/اینها ضد انقلابند آقای هاشمی
آرمان و اعتماد از قول هاشمی تیتر زده‌اند «فرزندان انقلاب به جان هم افتاده‌اند.»

هاشمی می‌‌گوید: متأسفانه جبهه‌بندی بدی در کشور پیدا شده و گروه‌هایی که هر کدام فرزندان انقلاب هستند به جان هم افتاده‌اند اما حقانیت انقلاب به گونه‌ای است که با حمایت‌های مردمی به راه خود ادامه می‌دهد.

هاشمی در جلسه مسئولان دانشگاه آزاد در کرمان همچنین گفته است با دولت یازدهم مسئولیت اجرایی کشور به مسیر اصلی انقلاب بازگشت.

درباره این فضاسازی اولا معلوم نیست روزنامه‌های حامی فتنه و آشوب سال 88، عقبه‌دار «فرزندان انقلاب» شده‌اند مگر اینکه تصور کنیم قصد دارند غیر انقلابی‌ها و ضدانقلابی‌ها را فرزندان انقلاب جا بزنند.

ثانیا آقای هاشمی در فتنه نیابتی (آمریکایی-صهیونیستی) 1388 علنا کنار جماعتی برانداز ایستاد و از آنان حمایت کرد که با صراحت روی جمهوری اسلامی خط کشیدند و شعار «انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است» دارند. هاشمی هنوز هم از این طیف ضدانقلاب تبری نجسته است.

آن روز فرزندان انقلاب در مقابل نااهل‌ها و افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی و نفاق جدید سینه سپر کردند و از انقلاب پاسداری نمودند. آقای هاشمی درست می‌گویند که انقلاب با حمایت‌های مردمی به راه خود ادامه می‌دهد. همین مردم بودند که روز 9 دی 88 در آن قیام الهی و حماسه شکوهمند با نام بردن از سران فتنه شعار «لعن علی عدوک یا حسین(ع)» سر می‌دادند و با آن اقدام به موقع، جریان برانداز و ضدانقلاب را ناکام گذاشتند.

یادآور می‌شود جریان نفاق جدید بعد از هزیمت در فتنه، گرای تشدید تحریم‌های جدید علیه ملت ایران را به آمریکا و غرب دادند و در راستای انقلاب‌زدایی، کوشیدند ضمن بزک شیطان بزرگ، از او قیافه فرشته نجات ترسیم کنند. روشنگری ماهیت این دستیاران شیطان بزرگ هم عین انقلابیگری و پاسداری از انقلاب است.