وزیر کشور: خبر جابجایی خود را نشنیده‌ام

عبدالرضا رحمانی فضلی، صبح امروز در حاشیه گردهمایی معاونان سیاسی، اجتماعی، و امنیتی استانداری‌های سراسر کشور در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است محمد شریعتمداری جای شما را در وزارت کشور بگیرد، اظهار کرد: من چنین خبری را نشنیده‌ام.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا آقای مقیمی ریاست ستاد انتخابات را در سال 96 بر عهده خواهند داشت گفت:‌ ان‌شاءالله همین طور خواهد بود.

رحمانی فضلی در ادامه برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات میان دوره‌ای اصفهان در سال 96 برگزار می‌شود البته ما با این نظر شورای نگهبان مخالف بودیم ولی وقتی هیات حل اختلاف این تصمیم را گرفت ما تابع این تصمیم خواهیم بود.

وی درادامه درباره‌ی پیامک‌های تهدید آمیز به خبرنگاران هم گفت:به معاون امنیتی و انتظامی خود دستور پیگیری این مساله را داده‌ام و به پلیس فتا هم گفته‌ایم که این موضوع را پیگیری کند.

وزیر کشور درباره‌ی کشف یک تیم تروریستی در کرمان خاطر نشان کرد : ما رصد مستمر و تسلط کافی بر اقدامات تروریستی داریم اماگاهی این گونه تصمیم گرفته می‌شود که تروریست‌ها به داخل کشور هدایت شوند و پس از کشف ارتباطات آنها، تروریست‌ها را دستگیر کند. دراین رابطه نگرانی نداریم و تسلط کافی بر تروریست‌ها داریم.

رحمانی فضلی همچنین درباره‌ی برگزاری الکترونیکی انتخابات 96 هم تصریح کرد:‌ ما پیشنهادات مطلوب خودرا به شورای نگهبان داده‌ایم و آمادگی کاملی در این زمینه داریم البته زمان زیادی هم داریم و می‌توانیم با شوراینگهبان برای رفع ابهامات در تعامل باشیم.

وی در پایان گفت: گزارش دو ماهه عملکرد اقتصاد مقاومتی، در سه استان نمونه را به رهبر انقلاب تقدیم کرده‌ایم.