20 سوال در کمیسیون کشاورزی مجلس

گروه سیاسی- مجلس شورای اسلامی هفته آینده جلسه  علنی دارد.

به گزارش افکارنیوز، کمیسیونهای تخصصی مجلس در بعدازظهر این روزها جلسه دارند.

11 وزیر جهت پاسخگویی به 66 سوال بیش از 61 نماینده در جلسات این کمیسیونها حاضر می شوند.

فرهادی و فانی در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری

محمدهادی فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بعدازظهر سه شنبه جهت پاسخگویی به مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود و امیر خجسته نماینده همدان به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس می رود.

همچنین علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش بعدازظهر یکشنبه به این کمیسیون می رود تا در حضور وی و نمایندگان تقاضای تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان بررسی شود.

وزرای صنعت و اقتصاد در کمیسیون اقتصادی

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر دوشنبه به اکمیسیون اقتصادی مجلس می رود و ضمن ارائه گزارش عملکرد و برنامه های وزارتخانه در سال جاری، با نمایندگان گفتگو می کند.

علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون اقتصادی مجلس می رود تا به 17 سؤال 9 نماینده پاسخ دهد.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود، سیدمصطفی ذوالقدر نماینده میناب، امیر خجسته نماینده همدان، سیدعلی ادیانی نماینده قائمشهر، جبار کوچکی­نژاد نماینده رشت هر کدام یک سوال،  جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد  و جلال محمودزاده نماینده مهاباد هر کدام چهار سوال و جهانبخش محبی­نیا نماینده میاندوآب و محمد دهقان نماینده چناران نیز هر کدام 2 سوال از این وزیر دارند.

چهارسوال از وزیر کشور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می رود تا به چهار سوال 12 نماینده پاسخ دهد.

علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و راور و حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان هر کدام یک سوال از این وزیر دارند.

همچنین مجمع نمایندگان استان کرمانشاه که دارای 9 نماینده است، یک سوال مشترک از این وزیر دارند.

 

هاشمی و ربیعی در کمیسیون بهداشت، درمان

سید حسین هاشمی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش پزشکی بعدازظهر دوشنبه به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می رود تا به سؤالات محمد دهقان نماینده چناران و طرقبه و سوال نادر قاضی‌پور و علیرضا رحیمی نمایندگان ارومیه و تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر پاسخ دهد.

همچنین علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر سه شنبه به این کمیسیون می رود تا گزارشی از عملکرد و برنامه‌های آتی وزارتخانه به نمایندگان ارائه کند.

چیت چیان و آخوندی در کمیسیون عمران

حمید چیت چیان وزیر نیرو بعدازظهر دوشنبه به کمیسیون عمران مجلس می رود و در خصوص هدفگذاری و برنامه‌های وزارتخانه در حصول اهداف گزارشی به نمایندگان ارائه می کند.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی جهت پاسخگویی به سؤالات بیش از 15 نماینده بعدازظهر سه شنبه به این کمیسیون می رود.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان، حشمت‌اله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام آباد و دالاهو، احد آزادی‌خواه نماینده ملایر، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات، سیدعلی ادیانی نماینده قائم شهر و سوادکوه، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، محمد دامادی نماینده ساری و میان دورود، خانم معصومه آقاپورعلیشاهی نماینده شبستر، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان، سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین، علی اسدی‌کرم نماینده شهر بابک، امیرخجسته نماینده همدان، قاسم احمدی‌لاشکی نماینده نوشهر و چالوس و محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و راور هر کدام یک سوال از این وزیر دارند.

همچنین تعدادی از نمایندگان سوالی از این وزیر دارند که محسن بیگلری آنرا طرح خواهد کرد.

وزیر کشور در کمیسیون قضائی و حقوقی

مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس می رود تا به شش سؤال هفت نماینده پاسخ دهد.

عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه، احمدعلی کیخا نماینده زابل، زهک و هیرمند، محمدعلی پورمختار نماینده کبودراهنگ، محمد دهقان نماینده چناران و طرقبه و علیرضا ابراهیمی نماینده رامیان و آزادشهر هر کدام یک سوال و نادر قاضی پور و حسینعلی حاجی نمایندگان  ارومیه و شاهین شهر و میمه مشترکا یک سوال از این وزیر دارند.