باراک و هیلاری ارتش ایران را قدرتمند کردند!

"دونالد ترامپ،" نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مدعی شد توافق فاجعه بار هسته ای با ایران این کشور را در مسیر رسیدن به تسلیحات هسته ای قرار داده است.

 

ترامپ در اظهاراتی در ویرجینیا مدعی شد: "باراک اوباما،" رئیس جمهور، و "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری، در حال کوچک کردن ارتش آمریکا  هستند و از طرف دیگر آنها اجازه دادند ارتش ایران در حال توسعه باشد. آنها این کار را با توافقی فاجعه بار که ایران را در راه رسیدن به تسلیحات هسته ای قرار و به آنها یکصد و پنجاه میلیارد دلار داده است، انجام دادند. آنها پرداخت چهارصد میلیون دلار پول نقد به ایران را مخفی کردند که به نظر می رسد باج دهی بوده باشد. به عبارت دیگر، رئیس جمهور به ما دروغ گفته است.

 

وی افزود: فراموش نکنید که سیاست فاجعه بار هیلاری کلینتون در زمینه خاورمیانه سبب شد داعش به سراسر جهان گسترش پیدا کند. او هرگز نتوانست با داعش که حاصل سیاست های خودش بود مقابله و این مشکل را حل کند.

 

ترامپ در ادامه اظهاراتش در ویرجینیا گفت: دولت ها در آمریکا بار دیگر  به  حرف مردم گوش فراخواهند داد. رای دهندگان بر همه چیز حاکم خواهند بود و لابی ها به خاطر منافعشان حاکم نخواهند بود. اقتصاد ما رشد خواهد کرد. فرصت های شغلی به کشور باز خواهند گشت. کارخانه های جدید در گوشه و کنار کشور افتتاح خواهند شد. خانواده ها در امنیت و ایمنی خواهند بود. میزان جرایم کاهش پیدا خواهد کرد و قانون و نظم در آمریکا برقرار خواهد شد.

 

وی افزود: قانون مهاجرت تقویت خواهد شد و قوانین تجاری بار دیگر از کارگران آمریکایی حمایت خواهند کرد. ما قصد داریم جهانی شدن را رد کنیم و آمریکا را در رتبه نخست جهان قرار دهیم. من قول این تغییرات را به شما می دهم. مخالفان من مدافعان یک سامانه کاملا فریبکار و متقلب هستند و آنها در حفظ وضعیت کنونی شکست خورده اند. او (هیلاری کلینتون) فردی خودخواه است و تنها برای خود ودیگر افراد خودخواه مبارزه می کند. اما من برای شما مبارزه می کنم. مبارزه من با هیلاری کلینتون بر سر ایجاد یک آینده جدید برای آمریکا است. من یک سیاستمدار نیستم. من هیچ حامی مالی ندارم. من از جانب هیچ لابی حمایت نمی شوم و آنها به من نمی گویند که چه کاری را انجام دهم یا ندهم. من قصد دارم که نماینده اکثریت مردم آمریکا چه از حزب جمهوری خواه، چه دموکرات و چه مستقل و چه لیبرال باشم. این مبارزه انتخاباتی برای شنیده شدن صدای آنهایی است که فرصتی برای شنیده شدن صدایشان وجود  ندارد. من صدای شما هستم.

 

نامزد حزب جمهوری خواه گفت: دولت اوباما و هیلاری کلینتون به کهنه سربازان ما خیانت کردند. اما این موضوع در دوران حکومت ترامپ به پایان خواهد رسید. من برنامه ای ده ماده ای برای اصلاح  قانون حمایت از کهنه سربازان دارم. دولت ترامپ ارتش تضعیف شده کشورمان را بازسازی خواهد کرد. ما باید کشور و نیروهای ارتش را از طریق صلح همراه با اقتدار در برابر هرگونه آسیب حفظ کنیم. متاسفانه ارتش ما از دو میلیون نفر به یک میلیون و سیصد هزار نفر کاهش پیدا کرده است. شمار کشتی های نیروی دریایی ما از پانصد کشتی به دویست و هفتاد و دو کشتی کاهش پیدا کرده است. نیروی هوایی ما به یک سوم مقداری رسیده است که در سال هزار و نهصد و نود و یک بود.