جعفرزاده:  بعید می دانم استیضاح فانی به نتیجه برسد

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز فراکسیون متبوعش اظهار داشت:‌ امروز فراکسیون میزبان علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بود.

وی افزود: در ابتدای جلسه ما گزارشی از آخرین وضعیت فراکسیون به لاریجانی ارائه دادیم.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس همچنین تصریح کرد: در ادامه جلسه درباره اخبار روز از جمله موضوع استیضاح برخی وزرا، الگوی جدیدی قراردادهای نفتی و برنامه ششم بحث و تبادل‌نظر شد که لاریجانی هم مواردی را درباره آخرین وضعیت فراکسیونی مجلس و وضعیت آرایش سیاسی پارلمان توضیحاتی را مطرح کرد. همچنین وی توصیه‌هایی در خصوص وضعیت فراکسیونی مجلس به اعضا داشت.

جعفرزاده ایمن‌آبادی همچنین یادآور شد: در خصوص استیضاح وزرا از جمله استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش 2 نفر از نمایندگان نقطه‌نظرات خود را ارائه دادند که البته بعید می‌دانم موضوع استیضاح به نتیجه برسد چرا که مسائل فرهنگیان در وزیر آموزش و پرورش نیست و مشکل از جایی دیگر است.

وی درباره مباحث صورت گرفته پیرامون الگوی جدید قراردادهای نفتی گفت: در این رابطه نیز نمایندگان مباحثی را مطرح کردند و موارد خوبی در این رابطه ارائه شد، البته دفاعیات زنگنه در صحن غیرعلنی امروز پارلمان خوب بود.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه در نشست امروز فرصت بررسی اساسنامه فراکسیون را نداشتیم، یادآور شد: در جلسه یکشنبه هفته آتی احتمالاً میزبان محمدباقر نوبخت خواهیم بود تا توضیحاتی را درباره برنامه ششم توسعه ارائه دهد؛‌ هرچند ممکن است یک جلسه اضطراری برای پیگیری دستور جلسه امروز در این هفته تشکیل دهیم.