توهین مسیح علی نژاد به پزشکان در روز پزشک!

ظاهرا این دخر ۱۲ ساله برای درمان بیماری کبدی که نیاز به پیوند کبد داشت به صورت غیر قانونی عازم تهران و از آن جا به شیراز رفته بود و در بیمارستان نمازی این شهر به مدت ده روز بستری بوده و به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز شرایط لازم برای عمل پیوند کبد را نداشته بنابراین دلیلی نداشته که پزشکان از عمل پیوند کبد خودداری کنند هر چند عمل پیوند برای افرادی که تبعه خارجی محسوب می شوند غیر قانونی بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه حاشیه های ایجاد شده پیرامون بیماری نوجوان افغان، یک شیطنت رسانه ای است، گفت: دختر افغانی به یک بیماری به اسم ویلسون ؛که به علت تجمع مس در بدن ایجاد می شود، مبتلا بوده است.

 وی در ادامه گفته است که در همه جای دنیا افرادی هستند که نوبت پیوندشان نمی رسد و فوت می کنند. از طرفی با وجود اینکه ۲۰ میلیون هزینه بیمارستان بوده اما هیچ هزینه ای از این بیمار دریافت نشده است.عدم انجام عمل پیوند، علت علمی داشته و موضوع مالی یا غیر قانونی بودن انجام عمل برای اتباع غیرمجاز خارجی مطرح نبوده است.

در این میان مسیح علی نژاد که دشمنی خود را با مردم ایران تا کنون بار ها از طرق مختلف ثابت نموده در مطلبی در این خصوص دلیل فوت این بیمار افغانستانی را عدم دادن سرویس پزشکی لازم به وی دانسته و پزشکان ایرانی را قاتل و نژاد پرست محسوب کرده و گفته این یک خطای پزشکی نیست بلکه  قتل یک کودکِ بی پناه و بی‌گناه است به دست کسانی که دردمندان و بیماران را هم با نگاه های نژادپرستانه در انتهای صف سیستم اداری و پزشکی شان جای می دهند!!

علی نژاد

وی بدون این که از جزئیات این پرونده پزشکی اطلاعی داشته باشد فقط با تاثیر گیری از اخبار رسانه های بیگانه و با هدف اختلاف افکنی در بین ملت ایران و افغانستان که در سال های اخیر پروژه جدی رسانه های غربی بوده از قتل کودک ۱۲ ساله در ایران می گوید و ترسی از عواقب این گونه سم پاشی ها برای ملت اش ندارد.

البته بسیاری از مخاطبین علی نژاد در این میان در صفحه فیس بوکش به وی یاد آوری نموده اند که نباید بودن داشتند اطلاعات دقیق و تنها با هدف سم پاشی و اختلاف افکنی بین دو ملت اظهار نظر کند و بهتر است در حوزه تخصصی خود اظهار فضل نماید.

۲۰۱۶-۰۸-۲۱_۱۴-۰۵-۰۹

۲۰۱۶-۰۸-۲۱_۱۴-۰۵-۵۷

۲۰۱۶-۰۸-۲۱_۱۴-۰۵-۳۹