واکنش مشاور وزیر به خبر دعوت پادشاه عربستان از مریم رجوی برای حج

حسین شیخ‌الاسلام مشاور وزیر امور خارجه کشورمان پیرامون دعوت ملک سلمان پادشاه آل‌سعود از مریم رجوی برای حضور در مراسم حج امسال اظهار کرد: باید صراحتا بگویم به عقلی که مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین را بر ایران ترجیح داده باید شک کرد زیرا جنایاتی که منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران در طی سال‌های مختلف انجام داده‌اند روشن و واضح است و برکسی پوشیده نیست.

 

 

وی افزود: سعودی‌ها درصدد هستند با دعوت مریم رجوی به جنایاتی که در سال گذشته در منا برپا کردند سرپوش بگذارند و به نوعی عدم حضور ایران در حج امسال را به نمایش بگذارند.

 

مشاور وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: سعودی‌ها باید بدانند مزدوری همچون مریم رجوی که اخیرا با ترکی الفصیل نرد عشق‌بازی آغاز کرده است صلاحیت حضور در مراسمی مانند حج تمتتع را ندارد.

 

شیخ‌الاسلام با بیان اینکه حضور مریم رجوی در کنار مقامات آل سعود همراهی عربستان با گروه‌های تروریستی را اثبات می‌کند گفت: همراهی آل سعود با منافقین اقدامی احمقانه است و بدون شک به ناکجاآباد ختم خواهد شد.

 

وی در پایان تاکید کرد: سعودی‌ها باید بدانند که اقدامات تنش‌آمیز آنها علیه ایران راه به جایی نمی‌برد و تنها سبب خواهد شد تا موقعیت و جایگاه آنها در بین کشورهای مسلمان منطقه متزلزل شود.