خبر جاسوس برجام صد در صد موثق  است

جواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به تکذیب سخنانش پیرامون جاسوس برجام از سوی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، اظهار داشت: سخنگوی وزارت خارجه باید قدری درباره این مسئله مطالعه می‌کرد. به‌ویژه در بیان مسئله ادبیاتی توأم باادب را رعایت می‌کرد.

 

 

وی افزود: قاسمی می‌توانست به‌جای بیان این جملات تنها بگوید که سخنان بنده تکذیب می‌شود.  به کار بردن ناسزا و یا استفاده از واژه‌هایی همچون دلواپس بودن یا جناحی عمل کردن در خورشان این جایگاه نبود. معلوم است که این سخنگو از تجربه لازمی برخوردار نبوده و تازه‌کار است.

 

 

کریمی‌قدوسی  با بیان اینکه اصل خبر جاسوس برجام صد در صد موثق  است، بیان داشت: نه آقای عراقچی و نه دیگر آقایان این خبر را تکذیب نکردند حتی از برخی از تریبون‌های مهم این مسئله مطرح شد و در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بسیار مهم‌تری را به سمع مردم می‌رسانیم.

 

 

عضو کمیسیون امینت ملی تاکید کرد: بنده که  یک‌شبه نمی‌نشینم طراحی یک فعل سیاسی انجام دهم. تمام مواضعم در  ۸ سالی که در مجلس حضور داشتم مبتنی بر اخبار دقیق و حوادث و رخدادهای غیرقابل‌انکار بوده است. تحلیلگر نیستم. وظیفه خود می‌دانم بر اساس سوگندی که خوردم خطر را به مردم منتقل کنم تا آنها نیز مطلع شوند چون در حقیقت مردم صاحب انقلاب هستند.

 

 

وی در ادامه تصریح کرد:  آقای دولت‌آبادی دادستانی عمومی و انقلاب تهران چندی قبل از  دستگیری و بازداشت یک متهم ایرانی دوتابعیتی خبر داده بود. آن فرد همین جاسوس برجام است.

 

 

کریمی‌قدوسی یادآور شد: این در حالی است که متأسفانه رسانه‌های مواجب‌بگیر و بعضاً بی‌مزد و مواجب دست به تخریب خبر زدند. و با این‌گونه خبرسازی‌ها در تلاش برای دور کردن واقعیت از افکار عمومی برآمدند. در حقیقت هجوم بر سر یک مسئله بیانگر آن است که تیر به هدف اصابت کرده است. این مسئله چیزی نیست که خراب شود. مانند موضوع جیسیون رضاییان و امثالهم نمی‌توان آن را خراب کرد.

 

 

عضو کمیسیون امینت ملی در پایان با تأکید بر اینکه این موضوع از نفوذهای عمیق بوده است، خاطرنشان کرد: در هفته جاری کمیسیون امنیت ملی با مسئولان امنیتی به‌صورت مفصل دراین‌باره صحبت خواهد کرد و اطلاعات کامل‌تر را به اطلاع عموم خواهد رساند.