زنگنه درباره قراردادهای نفتی افشاگری کند

داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: به فرموده معظم‌له، اگر می‌خواهید کار برای انقلاب انجام دهید نیاز به حرکت درونی دارید و آن حرکت معنویت است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر معنویت، یکی از وظایف دانشجویان را افزایش معنویت در بین خود برشمرد و افزود: مجاهدت انگیزه درونی می‌خواهد و آن معنویت است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به مراحل تکامل انقلاب اسلامی از نگاه رهبر معظم انقلاب، افزود: سالها در مرحله سوم تکامل انقلاب یعنی اجرای همه احکام اسلامی در نهادها و سازمانها توقف کرده‌ایم.

گودرزی به علتهای دشمنی امریکا و غربیها با جمهوری سلامی ایران اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی پویا و زنده بوده و دفاع از آن نیز به معنای پیش برندگی است چرا که می‌خواهیم تمدن اسلامی را طی کنیم.

وی با بیان اینکه اصول، اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران مترقی است، عدالت اجتماعی، استکبارستیزی، کرامت انسانی، استقلال و آزادی را از آرمانهای این انقلاب عظیم دانست و تصریح کرد: دشمن نمی‌خواهد که ایران اسلامی الگوی پیشرفت شود، از این رو به دشمنی با آن می‌پردازد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به چالشها و موانع حرکت آینده انقلاب اسلامی، دشمن، اقدامات جریانهای غیرانقلابی از ابتدا تاکنون، کوتاهی و کم‌کاری جریان انقلابی را از جمله این چالشها عنوان و خاطرنشان کرد: هویت، هندسه و حرکت انقلاب اسلامی یعنی خط امام(ره) اما دشمن و برخی افراد می‌خواهند امام تحریف شده را به ما قالب کنند.

گودرزی با بیان اینکه تبیین خیانتهای امریکا و راز دشمنی آنها از راه‌های مقابله با چالشها و موانع حرکت آینده انقلاب اسلامی است، ادامه داد: راهبرد جدید امریکاییها در پسابرجام این است که انتخابات سال 96 پایان انقلابی‌گری ملت ایران باشد، از این رو راهبردهای دیپلماسی و عمومی را برگزیده‌اند.

وی با بیان اینکه نفوذ پسابرجام یعنی نفوذ در باورها، افکار و همه جامعه، افزود: مواجهه ما با برجام سیاسی نبوده و تخصصی و فنی است؛ در کجای برجام اشاره شده که از همان روز نخست همه تحریمها لغو می‌شود؟

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به پیشرفتهای ایران اسلامی در زمینه‌های علمی، صنعتی، نظامی و پزشکی، بر مبارزه با فساد، رشوه، پارتی‌بازی و... تأکید کرد و گفت: باید جریان غیرانقلابی را تبیین کرد، زیرا برخی از آنها جاسوس، منافق و مبانی فکری غلط دارند و غرب را نیز پایه اساسی می‌دانند.

گودرزی تأکید بر تلاش برای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی، بازتعریف و بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی و تلاش همراه با روحیه انقلابی را از جمله گام‌هایی دانست که برای مقابله با دشمن و مشکلات مؤثر است.

وی همچنین بر انجام کارها و حل مشکلات به صورت تخصصی تأکید و اضافه کرد: وظیفه همه ما، به‌ویژه دانشجویان این است که انقلابی در صحنه بمانیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: اینکه می‌گویند چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است، اشتباه است، کدام آیه و حدیث مصداق این ضرب‌المثلها است، چرا که اسلام ما را با احساس مسئولیت رشد داده است.

گودرزی درباره کرامت انسانی، گفت: نگاه اسلام به انسان، ارزش، عزت و حرمت بوده چراکه انسان خلیفه خداست.

وی اظهار کرد: مجموعه بسیج دانشجویی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، جهادی، تشکلی، جنبشی و... از سطح بالا و شایسته‌ای برخوردار است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اظهارات اخیر وزیر نفت مبنی بر اینکه «برخی تلاش می‌کنند در کشور سرمایه‌گذاری انجام نشود، اگر لازم باشد نام آنها و اینکه به کجا وصل هستند و از کجا دستور می‌گیرند را می‌آورم»، افزود: دانشجویان بی‌صبرانه منتظر افشاگری آقای زنگنه درباره الگوی جدید قراردادهای نفتی هستند.

گودرزی تأکید کرد: جریان غیرانقلابی حاکم بر صنعت نفت، کشور ما را از خام‌فروشی به چاه نفت‌فروشی رسانده است و باید با مطالبه‌گری حداکثری در این زمینه مانع از این کار شد.