توافق FATF، توافقی بر سر خودتحریمی است

 امیرحسین چگونیان، عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نوشت:

توافق FATF برای کشور اسم غلطی است، این توافق، توافقی بر سر خودتحریمی است.

ما با این توافق می پذیریم که تمامی تحریم های مالی را علیه برخی نهادها و اشخاص انقلابی، نظیر سپاه و سردار سلیمانی ها، اجرا کنیم. ما می‌پذیریم جبهه ای که تا دیروز جبهه مقاومت می دانستیم، امروز محور شرارت و تروریست است.

مطمئنا قبول این ننگ نامه، هم پیمانان ایران را از بین می برد و جایگاه ایران را در منطقه تنزل خواهد داد. با توجه به جزییات است توافق، ما پای دعوت نامه جنگ را امضا می کنیم.

اگر از بعد اقتصادی به موضوع نگاه کنیم، باید به این نکته دقت داشت که امروز سخت ترین تحریم ها علیه ایران وضع شده است و مسئولین کشور با شعار لغو تحریم ها به میدان مذاکرات رفتند، حال اجرای تحریم ها علیه ایران به دست خودمان، با چه هدفی انجام می شود؟ این ناآگاهی است یا خیانت؟

عمروعاص یا ابوموسی اشعری، تفاوتی ندارد، هر دو تکمیل کننده پازل هستند، امروز باید مردم بصیرت نشان دهند و جلوی نفوذ علنی در کشور را بگیرند، که اگر داغ این نفوذ بر پیشانی ملت خورد، تا ابد پاک نخواهد شد.

نوبت آن است که ملت شریف ایران، تحریم ها را آغاز کند و هر آن کس عزت ملی را هدف گرفته، در لیست خود بگذارد. می خواهد یک بانک باشد یا یک شخص صاحب قدرت.