آقای حقانی، مرد باشید و استعفا دهید!

گروه سیاسی- این گزارش نشان می داد رانت این فرد دو برابر مجموع تخفیف‌های ادعایی و اثبات نشده ارائه شده از سوی شهرداری تهران برای خرید مسکن مدیران در 10 سال اخیر است.

به گزارش افکارنیوز، هر چند اصلاح طلبان با دروغ پردازی مدعی شده بودند که شهرداری املاکی را غیر قانونی به اعضای اصولگرای شورای شهر واگذار کرده اما اسناد نشان می دهد این اصلاح طلبان هسند که نه تنها فیش های نجومی در دولت مورد حمایتشان گرفته می شود بلکه رانت هایی نیز از مسئولیت های خود به دست اورده و از موقعیت خود سوء استفاده می کنند.

نکته بسیار مهم این است که در نامه های حقانی به شهرداری رانت این عضو اصلاح‌طلب شورای شهر قطعی است و رسانه های اصلاح طلب که تا دیروز دم از واگذاری های غیر قانونی املاک شهرداری به برخی چهره های خاص شورای شهر می زدند حالا در مقابل رانت 42 میلیارد تومانی عضو اصلاح طلب خود در شورای شهر تهران سکوت کرده اند.

این مساله نشان می دهد اصلاح طلبان ادعایشان برای مبارزه با فساد به ویژه فساد اقتصادی جناحی می باشد و هدف سیاسی از طرح مباحث دارند.

از سوی دیگر  آنچه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد حقانی در واکنش به انتشار رانت میلیاردی ملک قیطریه اعلام کرده اگر چنین مطلبی صحت داشته باشد از شورای شهر استعفا می‌کنم.

اسناد واصله نشان از قطعی بودن رانت خواری این فرد دارد، مطمئنا قوه قضائیه نیز عادلانه به این موضوع رسیدگی خواهد کرد اما مردم با دیدن نامه های آقای حقانی به شهرداری و اثبات این رانت خواری خواستار استعفای وی از شورای شهر هستند.