روایت قاضی‌پور از درگیری‌اش با یک خبرنگار‌

نادر قاضی‌پور عصر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران که در هتل آریای ارومیه برگزار شد با تاکید بر اینکه مخالف سرسخت ورود خودروهای لوکس خارجی به داخل کشور است اظهار داشت: بی‌شک ورود این خودروها سبب افزایش اختلاف طبقاتی در جامعه می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح جامع سلامت از طرح های ایده‌آل وزارت بهداشت و درمان بود گفت: این در حالی است که این طرح به طور کامل اجرا نشد و برخی پزشکان در سایه اجرای آن صاحب پول‌های کلان شدند.

وی با تاکید بر اینکه تنها نماینده مجلسی هستم که در تمامی جلسات حضور داشته و حتی یک ثانیه نیز تاخیر نداشته‌ام تصریح کرد: از سوی دیگر بیشتر سوال از وزرا و بیشترین تذکرات را بنده داده‌ام.

قاضی‌پور با اشاره به درگیری اخیر خویش با یکی از خبرنگاران افزود: این شخص کلمات بسیار توهین آمیزی بر زبان آورد و به آذری زبانان توهین کرد در حالی که قرار نیست بر قوم خاصی بی‌احترامی شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فراکسیون مجلس فراجناحی بوده و هم اصلاح‌طلب و هم اصول‌گرا در آن حضور دارند بیان کرد: بی‌شک بنده به عنوان نایب رئیس این کمیسیون اعلام می‌کنم که ما با مسائل مستضعفان به طور جناحی برخورد نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی فرودگاه‌های بزرگ کشور و جهان دارای اسم هستند تصریح کرد: این در حالی است که نام فرودگاه ارومیه را به نام شهید باکری ثبت نمی‌کنند و علت آن نیز معلوم نیست.

قاضی‌پور گفت: 37 سال است که آذربایجان‌ غربی درگیر جنگ بوده و بنابراین نمایندگان این خطه باید قدرتمند و جنگجو بوده و از حق و حقوق خود دفاع کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت دریاچه ارومیه اظهار داشت: هم‌اکنون دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته 47 سانتی‌متر افزایش یافته در حالی که از سوی ستاد احیای دریاچه، حتی یک قطره نیز به سوی آن رها نشده و تنها کار الهی است که شاهد افزایش میزان آب آن هستیم و در این باره، با توجه به راه‌اندازی کمپین دریاچه ارومیه، اگر یک میلیون امضاء جمع شود، مجامع جهانی موظف به احیای آن می‌شوند.

وی با ابراز نگرانی از وجود 40 هزار بازمانده از تحصیل در استان تصریح کرد: این در حالی است که بر این موضوع مهم که می‌تواند تبعات اجتماعی بسیاری مهمی به دنبال داشته باشد به راحتی چشم‌پوشی می‌شود.

قاضی‌پور بیان کرد: متاسفانه آذربایجان‌غربی از بسیاری از شاخصه‌های توسعه همانند سرانه درآمد، بهداشت و درمان، اشتغال و سطح سواد جزو رتبه‌های آخر جدول است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید سخنگوی دولت مبنی بر شنیدن سوت قطار در استان گفت: نوبخت قول داد تا راه آهن نقده در سال 95 و راه‌آهن ارومیه در خرداد سال 96 افتتاح شود.