سوال از حجتی درباره واگذاری زمین ها به مسئولین وزارت جهاد کشاورزی

گروه سیاسی- عزت اله یوسفیان ملا نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به پیگیری واگذاری زمین های دولتی به مسئولین وزارت جهاد کشاورزی گفت: موضوع واگذاری زمین ها به افراد خاص در مجلس مطرح شد و ما از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی توضیج خواستیم تا در این زمینه نظرات خود را اعلام کند.

وی افزود: ما از وزیر سوال کردیم که آیا مسئولی از وزارت جهاد کشاورزی، زمین های دولتی و زمین های مربوط به وزارتخانه دریافت کرده یا خیر؟.

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این سوال در دستور کار کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس قرار دارد، گفت: وزیر هنوز پاسخی به این سوال نداده و ما منتظر پاسخ وزیر جهاد هستیم.

یوسفیان با اشاره به کناره گیری افشار از ریاست سازمان امور اراضی کشور گفت: در اوائل تیر ماه امسال طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، علیرضا اورنگی به عنوان رئیس سازمان امور اراضی معرفی شد و افشار از سمتش کنار گذاشته می شود.

وی افزود: همچنین در روزهای گذشته رئیس امور اراضی یکی از استانهای کشور بازداشت شد. سوال این است که پشت قضیه این تغییرات و بازداشت ها چیست؟.

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر باید با حضور در کمیسیون مذکور جواب قانع کننده ای دهد در غیر این صورت سوال در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

افشین سالاری