محمدرضا مهاجری اظهار کرد: با توجه به شرایط بازیها و 4 بازی خارج از خانه ای که داشتیم آنچنان نمی توانیم بگوییم که در شرایط بدی قرار داریم چرا که واقعا اینگونه نیست و البته امتیازات تیم ها نیز در جدول به هم نزدیک است.

 

وی افزود: به هیچ وجه من دنبال توجیه نیستم اما شما نگاه کنید امتیازات در جدول بسیار به هم نزدیک است 4 تیم 6 امتیازی داریم و 2 تیم با 7 امتیاز در جدول حضور دارند. شما نگاه کنید گسترش فولاد با هزینه‌ای که کرده در چه جایگاهی قرار دارد یا استقلال در کجای جدول است. ما اگر در یک بازی با یک گل کمتر شکست می‌خوریم هم اکنون جایگاهمان متفاوت بود. نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد و کار خود را انجام می‌دهیم.

 

وی در مورد دیدار مقابل صنعت نفت آبادان گفت: ما چاره‌ای جز برد مقابل این تیم نداریم. رقابت در جدول نزدیک است و سعی می‌کنیم با پیروزی در این دیدار به تعطیلات برویم تا شرایطمان را بهبود بخشیم.

 

سرمربی پدیده خراسان در مورد اینکه آیا مصدومان این تیم به بازی مقابل نفت آبادان خواهند رسید یا خیر گفت: به هر حال آسیب دیدگی برخی بازیکنانمان از جمله کفشگری، کمندانی و نبود محسن یوسفی در بازی های قبلی ،به ما لطمات زیادی زد. خوشبختانه محسن یوسفی به این بازی می‌رسد و می‌تواند به ما کمک کند اما فکر نمی‌کنم شرایط کفشگری مناسب باشد.

 

وی اظهار کرد: ما باید به دنبال احیا شرایط خود باشیم و در بازی با نفت آبادان نیز تلاش می کنیم تا با کسب پیروزی بتوانیم جایگاهمان را بهبود ببخشیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

 

مهاجری در مورد تعطیلی دوباره لیگ گفت: تعطیلات باعث می‌شود که تیم‌ها از شرایط آرمانی دور شود. ظاهرا در این دوره قرار است جام حذفی برگزار شود که امیدواریم این اتفاق بتواند به شرایط آمادگی ما کمک کند.

 

سرمربی پدیده خراسان در مورد وضعیت رضا حقیقی نیز گفت: حقیقی تمرینات خود را با جدیت دنبال می‌کند اینکه با او چه زمانی قرارداد ببندیم بستگی به خودش دارد به هر حال او یک سال و نیم از فوتبال دور بوده و تا شرایطش را مناسب کند زمان خواهد برد.

 

وی در مورد شایعه جذب میلاد میداوودی نیز گفت: ما قبلا صحبت‌هایی را انجام داده بودیم اما اتفاقی نیفتاد و فعلا هم قصد نداریم تا بازیکنی جذب کنیم.