هیئت رئیسه باید در خصوص توزیع کارتهای 500 هزار تومانی توضیح بدهد

گروه سیاسی- علیرضا رحیمی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با اشاره به درخواست اداره تربیت بدنی مجلس از شهرداری تهران برای اعطای کارتهای طلایی ویژه نمایندگان ( 290 کارت) و کارت های تخفیف ویژه کارکنان مجلس، گفت: قرار شد تا هیئت رئیسه مجلس در این زمینه بررسی لازم را داشته باشد و به نمایندگان گزارش دهد.

وی افزود: اینجانب در همین زمینه در صحن مجلس در روز چهارشنبه تذکر دادم و علی مطهری که ریاست جلسه مجلس را بر عهده داشت قول داده تا موضوع را بررسی و در روز یکشنبه گزارسی در این زمینه به نمایندگان ارائه کند.

عضو فراکسیون اصلاح طلب مجلس در پاسخ به این سوال که این تقاضا از خود مجلس بوده و شهرداری تهران نامه اداره تربیت بدنی مجلس مبنی بر تقاضا برای این کارتها را منتشر کرده، گفت: ملاک ما بررسی هیئت رئیسه است و باید تا روز یکشنبه منتظر گزارش هیئت رئیسه بود.

اسماعیل حیدری رئیس اداره تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در مورخه 20 تیر امسال در نامه ای به محمد باقر قالیباف شهردار تهران، خواستار اعطای کارتهای طلایی ویژه نمایندگان ( 290 کارت) و کارت های تخفیف ویژه کارکنان مجلس شورای اسلامی شد.

در همین راستا کارتهای مذکور در روز چهارشنبه گذشته به مجلس داده شد که مسئولین در حال توزیع این کارت بودند.

رحیمی پس از اطلاع از این موضوع، در جلسه علنی چهارشنبه در تذکری آئین نامه ای از توزیع کارت‌ هدیه ۵۰۰ هزار تومانی شهرداری تهران در مجلس انتقاد کرد و گفت: «در راهروی مجلس فهرستی به‌عنوان تسهیلات تربیت‌بدنی آورده‌اند که به نمایندگان داده شود از طرف شهرداری تهران کارت ۵۰۰ هزار توماتی به نمایندگان پیشنهاد شد».